01.03.2022 / 08:33
StoryEditor

Carrefour Polska banuje rosyjskie i białoruskie produkty. To największa jak dotąd spożywcza sieć, która podjęła taką decyzję

Carrefour Polska nie będzie sprzedawać produktów pochodzących z Rosji i Białorusi (fot. mat. prasowe)
Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, Carrefour Polska podjął decyzję o wycofaniu ze sprzedaży w swoich sklepach wszystkich produktów pochodzących z Rosji i Białorusi. Tym samym lista sieci handlowych, które zdecydowały się na taki krok po inwazji zbrojnej Rosji na Ukrainę, staje się jeszcze dłuższa.

Biuro prasowe sieci w odpowiedzi na nasze pytania przekazało, że fima nie zamierza również składać nowych zamówień na rosyjskie i białoruskie produkty.

Carrefour to ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 15:23
StoryEditor
Sieć Multi Ice Group otworzyła w tym roku 26 nowych lokali gastronomicznych. Firma z Białegostoku planuje podbój rynku
Lokal należacy do sieci BuBu Tea

Multi Ice Group coraz prężniej rozwija się na polskim rynku franczyzowym. W tym roku marka uruchomiła 26 nowych lokali zasilających portfolio jej flagowych brandów, takich jak "BuBu Tea", "u Lodziarzy", "Lody Bonano" oraz "Crazy Dog". Firma z Białegostoku nie zamierza zwalniać i już zapowiedziała wdrażanie innowacji, umożliwiających tworzenie jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty.

Multi Ice Group przygotowuje się do rozszerzenia swojej sieci na terenie naszego kraju. Firma z Białegostoku, która może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem na rynku gastro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 10:51
StoryEditor
Jak rósł sektor FMCG? Jakie kategorie napędzały jego wzrost? Nastroje konsumenckie pokazują co może czekać rynek w nadchodzących miesiącach [ANALIZA]
(fot. Shutterstock)

Firma NIQ ujawniła najnowsze dane dotyczące sytuacji na polskim rynku FMCG i dóbr technologicznych, a także pokazała w jakich nastrojach są konsumenci. Eksperci wskazują na wzrost wolumenowy, który utrzymuje się już trzeci kwartał z rzędu. Pokazują jak rosły poszczególne kategorie? Co to mówi nam o rynku FMCG?

Według danych NIQ, wartość koszyka za skumulowane 12 miesięcy (w okresie kończącym się na 29 września br.) wyniosła 286,5 mld zł, co oznacza 5,8 proc. wzrostu wartościowego r/r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:50