19.09.2021 / 11:25
StoryEditor

Kurierzy i dostawcy platform internetowych ze świadczeniami socjalnymi? Tego chcą europosłowie

Na zdj. kurier Bolt Food (fot. Gints Ivuskans / Shutterstock.com)
Parlament europejski przyjął uchwałę, która postuluje o wprowadzenie możliwości korzystania ze świadczeń socjalnych przez kurierów i dostawców na takich samych zasadach, jak to jest w przypadku osób zatrudnionych w tradycyjny sposób.

O sprawie informuje Polska Agencja Prasowa. Według uchwały, osoby pracujące dla platform cyfrowych są błędnie klasyfikowani, jako samozatrudnieni, co pozbawia ich ochrony socja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 09:14
StoryEditor
Wojna dyskontów wkracza nawet na plażę. Biedronka i Lidl promują się na wakacjach
Gazetka Lidla i Biedronki (fot. Lidl, Biedronka)
Cenowa rywalizacja Lidla i Biedronki trwa w najlepsze Ta pierwsza twierdzi, że w kurortach ceny konkurenta są wyższe, ta druga, że to nie prawda, a większość konsumentów na wakacjach i tak wybiera zakupy w sklepie z logo owada.

Lidl już od kilku tygodni prowadzi kampanię, w której sugeruje, że Biedronka różnicuje ceny w swoich sklepach – w bogatszych rejonach Polski są one wyższe, a w pozostałych niższ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 17:25
StoryEditor
Auchan Polska pokazuje wyniki i wskazuje kierunki rozwoju w Polsce na kolejne lata. W co francuski operator będzie inwestował najmocniej?
(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Auchan Polska przedstawiła wyniki finansowe za 2023 r. Przychody ze sprzedaży odnotowane przez spółkę wzrosły o blisko 3 proc. w porównaniu z rokiem 2022, przekraczając 11 472 mln zł. Zysk netto to 73 mln zł.

Auchan Polska odnotowała w 2023 r. niespełna 11,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o blisko 3 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Firma nie uwzględnia w komunikacie dany...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 11:28