29.03.2023 / 10:00
StoryEditor

Rossmann stawia na rozwój w północnej Polsce. Sieć drogerii znacząco powiększyła magazyn w Grudziądzu

Rozbudowane centrum dystrybucyjne sieci Rossmann w Grudziądzu ma teraz ponad 34 tys. mkw. powierzchni (fot. materiały prasowe)
Po blisko roku prac sieć Rossmann zakończyła rozbudowę centrum dystrybucyjnego w Grudziądzu. W efekcie jego powierzchnia zwiększyła się o ponad 11 tys. mkw., 25 dodatkowych doków i 13 tys. miejsc paletowych. Magazyn dysponuje teraz ponad 35 tys. mkw. powierzchni, 65 dokami i 34 tys. miejsc paletowych. Obiekt zatrudnia 560 pracowników.

Centrum dystrybucyjne w Grudziądzu jest zapleczem logistycznym dla drogerii Rossmann w Polsce północnej. Wystartowało w 2012 r., ale ze we względu na dynamiczny rozwój s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.12.2024 / 15:01
StoryEditor
Trendy w sprzedaży detalicznej. Jakich produktów Polacy kupują najwięcej [RAPORT]
(fot. Shutterstock)

Polacy coraz uważniej planują swoje zakupy, co wyraźnie widać w strukturze sprzedaży detalicznej w sklepach i na stacjach paliw. Najnowszy Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej 2024 Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) za 2023 rok pokazuje, jak zmieniają się priorytety konsumentów. Chociaż wiele kategorii produktów zachowuje swoją pozycję, nie brakuje również zaskakujących trendów. Jak wygląda nasz koszyk zakupowy w ujęciu statystycznym?

W 2023 roku artykuły spożywcze nadal dominują w strukturze sprzedaży detalicznej. Owoce i warzywa utrzymały swój udział w stosunku do 2020 roku, a w porównaniu do 2022 poprawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 16:45
StoryEditor
Śnieżka bierze Odrę. Producent cukierków przejmuje konkurenta i wchodzi w nowe kategorie produktowe. ... a Otmuchów może sprzedać kolejne zakłady
Zakład ZPC Otmuchów w Nysie

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Śnieżka podpisały ze spółką PWC Odra w Brzegu przyrzeczoną umową zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa w tym nieruchomości, które obejmują działalność produkcyjną w obszarze cukierków czekoladowych, karmelków, drażetek i pralin.

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Śnieżka podpisały z należącą do firmy ZPC Otmuchów spółką PWC Odra w Brzegu przyrzeczoną umową zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa w ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. styczeń 2025 07:00