22.11.2018 / 12:37
StoryEditor

Ocado planuje globalny eksport swoich technologii logistycznych

Centrum logistyczne Ocado CFC (fot. mat. prasowe Ocado)
Podczas konferencji Morgan Stanley Technology, Media and Telecoms, która odbyła się w połowie listopada w Barcelonie, Duncan Tatton-Brown, dyrektor finansowy Ocado, powiedział, że jego firma poszukuje szans na nowe kontrakty z operatorami sieci detalicznych w Europie, Azji i Australii. Przyznał też, że technologie logistyczne Ocado mogą być z powodzeniem stosowane w wielu branżach, także odległych od detalu.

Duncan Tatton-Brown zapewnił, że Ocado nie tylko jest w stanie zwiększać moce przerobowe obiektów, które buduje dla obecnych klientów, ale także jest gotowe podejmować nowe wyzw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 16:32
StoryEditor
Gastronomia musi dłużej czekać na przelewy. Branża ma problemy z płynnością?
Czas płatności w gastronomii wydłuża się  (fot. pixabay)

W pierwszym kwartale tego roku czas oczekiwania na przelew w sektorze HoReCa wydłużył się o 12 procent. Kto jeszcze dłużej czeka na płatności?

Jeszcze przed rokiem średni czas oczekiwania dla gastronomi z sektora MŚP wynosił 12 dni, a teraz wydłużył się do średnio 13,4 dnia.

- Wydłużenie czasu o 12 proc. w fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2025 / 10:03
StoryEditor
Tomasz Krysiak, Shell: technologia ma wspierać doświadczenie, ale nie może przesłaniać smaku kawy [Retail Trends 2025]
Tomasz Krysiak, Senior Digital Transformation Manager, Shell (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas kongresu Retail Trends 2025, Tomasz Krysiak, Senior Digital Transformation Manager w Shell, zabrał głos w trakcie panelu "Digitalizacja w kawie – jak wykorzystać nowe technologie do zarządzania kategorią i budowania lojalności klientów?". Jego wystąpienie rzuciło światło na to, jak bardzo cyfryzacja zmienia nie tylko sposób zarządzania ofertą kawową, ale też same doświadczenia konsumenta – od zaplecza operacyjnego aż po moment zapłaty za filiżankę ulubionego napoju.

– Jeżeli mówimy o jakości kawy, to nie sposób pominąć kwestii automatyzacji i telemetrii – zaczął Tomasz Krysiak. – Mamy dziś do czynienia z coraz bardziej samoobsługowymi punkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 03:08