– Jako jedyni w Polsce oferujemy klientom tak szeroką gamę kompleksowych usług, dostępnych już w ponad 10 tys. lokalizacji. Zamiast odwiedzać wiele miejsc, wystarczy przyjść do najbliższej Żabki, gdzie można szybko i wygodnie załatwić wiele spraw. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.
– W kampanii "Załatw to w Żabce" prezentujemy nie tylko dobrze znane usługi, takie jak odbiór i nadawanie przesyłek czy doładowania telefonów, ale również te najnowsze, innowacyjne, np. możliwość wysłania do naprawy lub czyszczenia butów czy oddania smartfona do naprawy – dodaje.
Kampania marketingowa "Załatw to w Żabce" rozpoczęła się 5 czerwca br. i potrwa do 2 lipca br. Będzie prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
Sieć będzie promować m.in. takie usługi, jak odbiór i nadanie przesyłki, opłacanie rachunków, wpłata i wypłata gotówki, naprawa telefonu, czyszczenie o naprawa obuwia, doładowania platform rozrywkowych i streamingowych czy zakup starterów gsm.