09.06.2024 / 09:30
StoryEditor

Żabka rozpoczęła kampanię "Załatw to w Żabce", promującą usługi dostępne w sklepach sieci

W ponad 10 tys. sklepów sieci można skorzystać z rozmaitych usług – od finansowych, przez kurierskie, aż po możliwość oddania butów do czyszczenia lub smartfona do naprawy. Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła 5 czerwca br. kampanię "Załatw to w Żabce".

– Jako jedyni w Polsce oferujemy klientom tak szeroką gamę kompleksowych usług, dostępnych już w ponad 10 tys. lokalizacji. Zamiast odwiedzać wiele miejsc, wystarczy przyjść do najbliższej Żabki, gdzie można szybko i wygodnie załatwić wiele spraw. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

– W kampanii "Załatw to w Żabce" prezentujemy nie tylko dobrze znane usługi, takie jak odbiór i nadawanie przesyłek czy doładowania telefonów, ale również te najnowsze, innowacyjne, np. możliwość wysłania do naprawy lub czyszczenia butów czy oddania smartfona do naprawy – dodaje.

Kampania marketingowa "Załatw to w Żabce" rozpoczęła się 5 czerwca br. i potrwa do 2 lipca br. Będzie prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.

Sieć będzie promować m.in. takie usługi, jak odbiór i nadanie przesyłki, opłacanie rachunków, wpłata i wypłata gotówki, naprawa telefonu, czyszczenie o naprawa obuwia, doładowania platform rozrywkowych i streamingowych czy zakup starterów gsm.

11.07.2024 / 15:49
StoryEditor
InPost chwali się liczbą 3 mln użytkowników usługi Pay i podaje nazwy marek, które do niej dołączyły
InPost może dołączyć do europejskiej grupy spółek kurierskich (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Z usługi łączącej płatność i dostawę wprowadzonej przez firmę kurierską skorzystały do tej pory 3 mln osób. Według InPostu ta opcja zwiększa konwersję zakupów w sklepach internetowych. Rozwiązanie zdecydowały się wdrożyć niektóre duże marki.

Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost zapewnia, że InPost Pay to dużo więcej niż płatność, a cały proces w jednym przycisku.

Płatność i dos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 15:31
StoryEditor
Biedronka planuje uruchomić w 2024 r. najwięcej sklepów od dekady! [NASZ NEWS]
Sklep sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)
Do końca roku Biedronka powinna z łatwością przekroczyć granicę 3700 sklepów - a to tylko konserwatywne szacunki. Tegoroczne plany inwestycyjne dyskontowej sieci są wyjątkowo ambitne. Jeśli zostaną w pełni zrealizowane, to otwarć nowych sklepów będzie nie tylko więcej niż w 2023 r., lecz... najwięcej od dekady.

Jeszcze w marcu Grupa Jeronimo Martins podawała, że planuje otworzyć w tym roku 130-150 Biedronek. Jednoznacznie podkreślono, że o tyle sklepów dyskonter miałby urosnąć w uję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 02:02