06.08.2024 / 14:13
StoryEditor

Wydatki na wyprawkę szkolną. Ile w tym roku wydadzą rodzice?

Prawie połowa (48 proc.) rodziców wyda na tegoroczną wyprawkę dla jednego ucznia do 500 zł (fot. mat. pras.)

Prawie połowa (48 proc.) rodziców wyda na tegoroczną wyprawkę dla jednego ucznia do 500 zł – wynika z najnowszej edycji badania SW Research na zlecenie Empiku. Niemal co trzeci przeznaczy na ten cel większy budżet – od 501 do 700 zł, a co piąty – nawet ponad 700 zł.

W tegorocznej edycji badania odsetek respondentów, którzy zakładają wyższy budżet na zakupy szkolne niż rok wcześniej, wynosi 63 proc. (-7 p.p. r/r). Najczęściej wskazywane powo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 15:44
StoryEditor
Jaki będzie 2025 rok dla branży logistycznej? Rozwój fulfillmentu i transgraniczna logistyka e-commerce dają powody do optymizmu
Fulfillment ma napędzać polski sektor TSL w 2025 roku (fot. Shutterstock)

Rok 2025 zapowiada się dla branży logistycznej jako okres wyzwań, ale i szans. Choć sektor zmaga się z rosnącymi kosztami i niedoborem pracowników, rozwój centrów fulfillment oraz transgranicznej logistyki e-commerce stwarza nowe możliwości. Kluczowe będzie utrzymanie równowagi między efektywnością a elastycznością oraz inwestowanie w innowacyjne technologie. O kształcie rynku opowiada Yann Belgy, dyrektor zarządzający ID Logistics Polska.

– W 2025 roku spodziewamy się kontynuacji wyzwań, z jakimi nasz sektor mierzył się w ubiegłym roku. Oczekujemy jednak umiarkowanego wzrostu, mimo utrzymującej się silnej presji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 10:29
StoryEditor
Polacy podzieleni w sprawie nocnej prohibicji w całym kraju. Kto jest za, a kto przeciw?
Polacy są podzieleni w sprawie nocnego zakazu sprzedaży alkoholu (fot. Shutterstock)

Z badania IBRiS dla Radia ZET wynika, że 45,9 proc. badanych jest za nocnym zakazem sprzedaży alkoholu nie tylko na stacjach benzynowych. Przeciwnego zdania jest 45,9 proc. respondentów. Z kolei 8,4 proc. nie staje po żadnej ze stron.

Przyglądając się wynikom bardziej szczegółowo, można dostrzec, że odpowiedzi “zdecydowanie zgadza się” z zakazem udzieliło 27,7 proc., a “raczej zgadza się” 18,7 proc. Z kolei o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 22:58