21.08.2024 / 12:44
StoryEditor

Wojna i pokój. Dlaczego polscy klienci sklepów boją się wrzucać produkty do koszyków?

Niska konsumpcja - dlaczego polscy klienci sklepów boją się wrzucać produkty do koszyków? (fot. Shutterstock)

Branża FMCG ma problem. Konsument nie kupuje i pomimo wszystkich wysiłków branży, żeby podnieść konsumpcję i wydatki klientów, nie chce się to zmienić. Odbicia w pierwszej połowie 2024 roku nie było. W kolejnych miesiącach ma być trochę lepiej co pokazują rosnące wpływy z podatku VAT do budżetu państwa. Eksperci wskazują, co może być przyczyna takiego zachowania klientów sklepów i kiedy detaliści mogą spodziewać się zmiany.

Według wielu ekonomistów jednym z ważnych czynników, który wpływa na ograniczenie wydatków przez polskich konsumentów jest odbudowa oszczędności nadszarpniętych przez wysoką inf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2024 / 18:34
StoryEditor
Zmiana zarzutu dla małżeństwa, które wyprodukowało trującą galaretę
Stoisko mięsne - zdjęcie ilustracyjne (Shutterstock)

Prokurator przedstawił nowy zarzut małżeństwu odpowiedzialnemu za produkcję i sprzedaż zatrutej galarety. Po spożyciu produktu zmarł 54-letni mężczyzna, a dwie kobiety, w wieku 67 i 72 lat trafiły do szpitala.

Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu zmieniła zarzuty małżeństwu, które w przydomowym gospodarstwie produkowało wyroby garmażeryjne, a następnie sprzedawało je na targowiskach – p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2024 / 10:41
StoryEditor
Elon Musk pozywa koncerny Unilever oraz Mars i oskarża, że stracił przez nie miliardy dolarów
Elon Musk oskarżył koncerny Unilever oraz Mars o to, że wspólnie z kilkoma innymi formami bojkotowały serwis Twitter (obecnie X)  i naraziły go na miliardowe straty (fot. Shutterstock) 

Giganci branży spożywczej tacy jak Unilever oraz Mars znaleźli się w grupie podmiotów pozwanych przez Elona Muska do sądu. Właściciel serwisu X oskarża je o to, że bezprawnie zmówiły się w celu bojkotu tej platformy w momencie, gdy została ona przez niego przejęte i funkcjonował pod nazwą Twitter.

Pozew złożony przez Elona Muska, dotyczy okresu w 2022 r., następującego po tym, gdy właściciel Tesli i SpaceX kupił platformę Twitter, obecnie funkcjonującą pod nazwą X –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2024 12:50