16.06.2021 / 14:00
StoryEditor

„W Koszyku. Magazyn super okazji” - nowy miesięcznik reklamowy dla sieci handlowych i sklepów internetowych

Nowe medium reklamowe „W Koszyku. Magazyn super okazji” (materiał partnera)
To nowe medium reklamowe, które od sierpnia ma regularnie trafiać bezpośrednio do skrzynek na listy 4 mln Polaków. Ten bezpłatny, 24-stronicowy miesięcznik reklamowy ma być dystrybuowany na terenie 49 byłych miast wojewódzkich. Na jego zawartość składać się mają oferty promocyjne nie jednej, a kilku różnych sieci handlowych, sklepów internetowych, a także instytucji takich jak banki, czy biura podróży. 

„W Koszyku” ma kilka charakterystycznych elementów, które odróżniają go od typowej gazetki promocyjnej. To ekologiczny papier, krzyżówka na ostatniej stronie okładki, kolorowanka dla dzieci wewnątrz numeru. A w planach współpraca z fundacjami, którym wydawca zamierza przekazywać część zysku z publikowanych reklam.

Pierwszy numer „W Koszyku” ma się ukazać w sierpniu. Aktualnie trwają rozmowy z potencjalnymi reklamodawcami, którym pokazywany jest testowy numer zerowy. 

Nasza koncepcja tego wydawnictwa jest z definicji otwarta na zmiany – podkreśla Waldemar Leszczyński, dyrektor zarządzający agencji Futurama, która jest wydawcą „W Koszyku”. – Chcemy badać online każde kolejne wydanie i pozwolić marketerom na zadawanie własnych pytań odbiorcom magazynu. Jeśli ujawni się uzasadniona przesłanka dla zmiany, która uczyni magazyn lepszym narzędziem direct marketingu, wprowadzimy ją.     

Jeśli zaufać dostępnym badaniom, to „W Koszyku” powinien spodobać się zarówno konsumentom, jak i reklamodawcom, szczegónie sieciom handlowym takim jak „Carrefour”, „Lidl” czy „Stokrotka”. Według badania zrealizowanego w ub. roku przez ARC Rynek i Opinia gazetki promocyjne i katalogi wrzucane bezpośrednio do skrzynki na listy to najbardziej preferowana przez konsumentów forma reklamy, wskazywana przez badanych zdecydowanie częściej niż reklamy na stronach internetowych, czy mediach społecznościowych. Również dyrektorzy marketingu sieci handlowych badani przez NielsenIQ podkreślali, że drukowana gazetka jest najlepszą i najskuteczniejszą formą komunikacji z klientami, jeśli kryterium oceny uczynimy realizację celu sprzedażowego.    

Komentarz
„Próbowałem wyobrazić sobie sytuację, gdybyśmy w skrzynce na listy znaleźli tyle ulotek, ile codziennie maili otrzymujemy. Podejrzewam, że nikt nie byłby w stanie tego zaakceptować. (...) Żywotność maila to może 2-3 godziny. Natomiast jeśli dostanę dobrze zaprojektowany katalog, to jest duże prawdopodobieństwo, że będzie go oglądać cała rodzina. A ulotka z ciekawą ofertą, z jakimś kodem rabatowym, z dobrze zaprojektowanym CTA trafi na lodówkę lub tablicę korkową" - dr inż. Jacek Kotarbiński, ekspert w zakresie marketingu, zarządzania marką, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą, autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” 
 

08.11.2024 / 10:54
StoryEditor
Jan Kolański, Grupa Colian: Sytuacja na rynku surowców nie rozpieszcza producentów słodyczy
Colian nie planuje wprowadzania żadnych zmian, które mogłyby wpłynąć na jakość produktów firmy, a tym samym podważyć jej wiarygodność - mówi Jan Kolański, prezes Grupy Colian

Dla branży słodyczowej kluczowe znaczenie ma kształtowanie się cen kakao, osiągających astronomiczne wysokości. Jeśli sytuacja nie ulegnie poprawie, tabliczka czekolady może kosztować nawet 10 złotych - mówi w rozmowie z redakcją “Wiadomości Handlowych” Jan Kolański, prezes zarządu Grupy Colian. Nadchodzący rok będzie dla producentów również niełatwy.

Sytuacja na rynku surowcowym nie rozpieszcza producentów słodyczy. Dla tej branży kluczowe znaczenie ma kształtowanie się cen kakao, które wciąż osiągają astronomicznie wysokośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 09:31
StoryEditor
Kiepski odczyt sprzedaży detalicznej był tylko aberracją. Konsumpcja odbije w 2025 roku
Konsumenci w Polsce mają się lepiej niż sądzimy? (fot. Shutterstock)

Wrześniowy odczyt sprzedaży detalicznej był fatalny - GUS pokazał spadek o 3 proc. rok do roku, podczas gdy ekonomiści spodziewali się ok. 2 proc. wzrostu. Czy to tylko wypadek przy pracy i konsument w Polsce jest w lepszej kondycji, niż mogłoby się wydawać? Dr Jakub Rybacki z Polskiego Instytutu Ekonomicznego przekonuje, że konsumpcja w przyszłym roku odbije, podobnie jak inwestycje.

- Ostatnie dane GUS skoczyły negatywnie. Na pewno spadek sprzedaży to nie jest coś, na co byśmy liczyli, zwłaszcza że obserwujemy z jednej strony bardzo wysoki wzrost wynag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 01:17