26.02.2021 / 09:00
StoryEditor

Wielkanocny handel znów w cieniu obostrzeń, ale sprzedaż może być lepsza niż przed rokiem

Tegoroczne zakupy Wielkanocne mogą nie przypominać tych sprzed pandemii (fot. Shutterstock)
Sprzedaż artykułów spożywczych w zeszłorocznym okresie wielkanocnym wypadła wyjątkowo słabo. Po ogłoszeniu pierwszego lockdownu Polacy ograniczyli kontakty z innymi do minimum, nie wychodzili bez potrzeby z domów a ich lodówki i spiżarki wypełnione były po brzegi zapasami żywności. W tym roku sytuacja jest już inna. Wiele wskazuje na to, że przed świętami popyt na szereg kategorii produktowych znów znacząco wzrośnie.

W kwietniu 2020 roku tylko nieliczne osoby planowały odwiedziny lub przyjmowanie gości. Konsumenci drastycznie ograniczyli wtedy zakres przygotowań do świąt. Jak wynika z badań ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 15:44
StoryEditor
Poundland na sprzedaż. Kto i za ile kupi brytyjską sieć należącą do Pepco Group?
Poundland (https://commons.wikimedia.org/)

Poundland, brytyjska sieć sklepów dyskontowych po słabych wynikach finansowych Pepco Group – właściciel Poundland – ogłosiło plany sprzedaży tej marki. Eksperci analizują kto i za ile może kupić sieć.

Ostatnie cztery kwartały przyniosły słabe wyniki finansowe Poundland, głównie z powodu nieudanej strategii wprowadzenia odzieży i artykułów ogólnych na poziomie grupy, donosi p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 13:49
StoryEditor
Kaufland wprowadza Ciche Godziny. Sieć zadba o najbardziej wrażliwych klientów
Sklep sieci Kaufland (fot. Materiały Prasowe)

Od 18 marca we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce wprowadzone zostały Ciche Godziny. Celem inicjatywy jest stworzenie bardziej komfortowych warunków do zakupów dla osób wrażliwych na bodźce sensoryczne. W każdy wtorek, będą oni mogli kupować ulubione produkty w wyciszonym otoczeniu, bez głośnych komunikatów i muzyki.

Kaufland oraz fundacja JiM wdrażają rozwiązanie będące odpowiedzią na potrzeby osób neuroatypowych oraz wszystkich klientów preferujących spokojniejsze warunki zakupowe. Od 18 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 21:07