03.03.2020 / 15:36
StoryEditor

Vitkac otworzy swoją filię na Rynku Głównym w Krakowie

(mat. prasowe)
Warszawski dom handlowy Vitkac ma w tym roku otworzyć na Rynku Głównym, w Pasażu 13 swoją krakowską filię. To najbardziej ekskluzywny obiekt handlowy w Polsce

Vitkac to elegancki dom handlowy mieszczący się w Warszawie u zbiegu ulicy Brackiej i Alei Jerozolimskich. Swoim klientom udostępnia nie tylko najbardziej luksusowe marki od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 07:55
StoryEditor
Ile polscy konsumenci wydali na zakupy FMCG w 2024 roku? Zobacz najnowsze dane NielsenIQ!
Sprzedaż produktów FMCG wzrosła nie tylko wartościowo, ale także ilościowo (fot. Shutterstock)

Klienci w Polsce wydali w 2024 r. na zakupy produktów FMCG o 4,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Z kolei wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym wyniósł 2 proc., wynika z danych NielsenIQ. Sprawdź, do ilu mld zł urósł rynek FMCG w Polsce w minionym roku.

NielsenIQ podaje, że w ubiegłym roku wydatki konsumentów w Polsce na zakupy FMCG wyniosły ponad 289 mld zł. - Nasze wydatki wzrosły tak na artykuły spożywcze, jak i na kosmety...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 14:30
StoryEditor
Japońscy właściciele 7-Eleven bronią sieć przed przejęciem przez Couche-Tard
Japońscy właściciele 7-Eleven bronią sieć przed przejęciem przez Couche-Tard (fot. Sorbis/Shutterstock)

Japońska rodzina Ito, będąca właścicielem holdingu Seven & I, podejmuje działania, by obronić 7-Eleven przed potencjalnym przejęciem przez kanadyjską firmę Couche-Tard, właściciela sieci stacji benzynowych Circle K. Kluczową rolę w tej strategii ma odgrywać kapitał amerykańskiego funduszu Apollo Global Management oraz właściciela japońskiego rywala 7-Eleven, FamilyMart.

Zgodnie z informacjami podanymi przez portal retaildetail.eu, Apollo Global Management jest gotowy zainwestować 1,5 biliona jenów (9,1 mld euro) w transakcję, natomiast Itochu, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:46