24.05.2023 / 12:48
StoryEditor

Sprzedaż w sklepach małoformatowych rośnie, ale liczba transakcji maleje. Sprawdź najnowsze dane

Sprzedaż w sklepach małoformatowych rośnie, ale liczba transakcji maleje (mat. prasowe)
W kwietniu tego roku wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 7,2 proc. wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 3,7 proc. w porównaniu z kwietniem 2022 r. – wynika z danych Polskiej Izby Handlu (PIH) i CMR Panel.

Średnia wartość jednorazowych zakupów w marcu 2023 r. wynosiła już 23,16 zł, czyli aż o 13 proc. więcej niż przed rokiem, mimo że średnia liczba opakowań w koszyku była o 4 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 15:27
StoryEditor
Wojna cenowa Lidla i Biedronki wchodzi na nowy poziom. Masło tańsze o 1 grosz. Gdzie jest taniej?
Sklepy Lidl i Biedronka (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl/Jeronimo Martins Polska)

Ceny masła biją ostatnio rekordy i stały się nośnym tematem, więc dyskonty mocniej ruszyły z promocjami na ten asortyment. Biedronka i Lidl prześcigają się w cenie, które różnią się o… 1 grosz.

Cena kostki masła bez promocji w niektórych sklepach może sięgać już nawet 9-10 zł. Oczywiście w dyskontach jest taniej, a najlepsze oferty czekają na tych, którzy zdecydują si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 11:35
StoryEditor
Inflacja na sklepowych półkach. GUS podał najnowsze dane o podwyżkach cen towarów i usług
Inflacja na sklepowych półkach. GUS podał najnowsze dane o podwyżkach cen towarów i usług (fot. Pixabay/congerdesign)

Główny Urząd Statystyczny (GUS) opublikował najnowsze wyniki wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych w listopadzie 2024 roku. Według danych, ceny wzrosły średnio o 4,7 proc. w porównaniu do listopada 2023. Za co zapłacimy najwięcej w porównaniu do ubiegłego roku?

Zgodnie z informacjami podanymi przez GUS, ceny za żywność i napoje bezalkoholowe wzrosły o 4,8 proc. rdr i 0,7 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem. Za napoje alkoholowe i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 05:56