21.09.2023 / 15:32
StoryEditor

Skwar z nieba nie uratował małych sklepów przed niższą liczbą transakcji. Po napoje Polacy poszli gdzie indziej

Sprzedaż produktów impulsowych w sklepach małoformatowych była niższa niż rok wcześniej (fot. Shutterstock)
Upalne lato, które wiąże się z wakacyjnymi zakupami napojów czy lodów nie pomogło małym sklepom. Liczba transakcji w handlu małoformatowym spadła w sierpniu 2023 roku o 7 proc., a sama ich wartość była o prawie 4 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych PIH i CMR Panel.

Łączna liczba transakcji dokonywanych w sklepach małoformatowych do 300 mkw. spadła w porównaniu z ubiegłym rokiem, głównie za sprawą mniejszej liczby sklepów – tłumaczy PIH. Ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 17:10
StoryEditor
Gdzie miłośnicy piwa powinni się wybrać na zakupy? Które sieci mają największą i najciekawszą ofertę?
Gdzie miłośnicy piwa powinni się wybrać na zakupy? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Auchan i Leclerc – te sieci hipermarketów w pierwszym półroczu 2024 roku mogły pochwalić się największą i najbardziej zróżnicowaną ofertą piwną. W kategorii dyskontów najlepsze okazały się pod tym względem Lidl i Netto, a niekwestionowanym liderem wśród sklepów formatu proximity pozostaje Intermarche. To, jak duża i jak bardzo zróżnicowana była półka piwna w poszczególnych sieciach handlowych, zbadała firma eLeader, która bazując na narzędziach wykorzystujących sztuczną inteligencję, opracowała raport dotyczący półkowej ekspozycji piwa.

Jak szeroka była ekspozycja piwa w poszczególnych sieciach handlowych? Która z nich posiada najbardziej zróżnicowaną ofertę? Czy na sklepowych półkach wciąż dominują najwięksi p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.11.2024 / 08:00
StoryEditor
Justyna Roguz została nową dyrektor generalną do spraw handlowych w Grupie Chorten
Justyna Roguz (mat. prasowe)

Justyna Roguz, menedżerka z ponad 13-letnim doświadczeniem w sieciach takich jak Lewiatan i Stokrotka, objęła w Grupie Chorten stanowisko dyrektor generalnej do spraw handlowych. Odpowiada za koordynację prac działu handlowego i kreowanie polityki asortymentowo-cenowej.

Justyna Roguz w Grupie Chorten odpowiada za koordynację działań między pięcioma dyrektorami sprzedaży i ich zespołami, dyrektorem marek własnych, a innymi działami. Wśród jej za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:28