06.12.2023 / 15:54
StoryEditor

Rynek FMCG w Polsce warty już ponad 271 mld złotych. Rośnie głównie dzięki wyższym cenom

Koszyk w supermarkecie (fot. Stokrotka)
Dane firmy NielsenIQ pokazują, że we wrześniu skumulowana wartość rynku FMCG za ostatnie 12 miesięcy wyniosła 271,5 mld zł. To wzrost o 14 proc. w stosunku rocznym. Za jego zdecydowanie największą część odpowiadają czynniki związane z ceną.

Okazuje się bowiem, że ceny w koszyku FMCG urosły w tym czasie o 14,7 proc., natomiast wartość spadła o 0,7 proc. Jeszcze mocnej tę tendencję widać w samym koszyku spożywczym. U...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 17:58
StoryEditor
Castorama uruchamia marketplace. Jakie zmiany czekają klientów sieci?
Castorama uruchamia marketplace. Jakie zmiany czekają klientów sieci? (fot. Mat. Prasowe)

Castorama wprowadza przełomową zmianę w swoim kanale sprzedaży internetowej. Dotychczasowy sklep online pod adresem castorama.pl przekształci się w nowoczesną platformę marketplace. Kiedy się to stanie?

Najważniejszą zmianą dotyczącą uruchomienia nowej platformy Castoramy jest to, że umożliwi ona klientom sieci zakupy nie tylko od samej Castoramy, ale także od zewnętrznych sprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 12:13
StoryEditor
Jak będzie wyglądał e-commerce w 2025 roku? Andrzej Ciesielski, założyciel furgonetka.pl opowiada o przyszłości braży
Jak będzie wyglądał e-commerce w 2025 roku? Andrzej Ciesielski, założyciel furgonetka.pl opowiada o przyszłości braży (fot. mat. pras.)

Miniony 2024 rok przyniósł stabilny wzrost przychodów w branży e-commerce. Choć rynek nie odnotował spektakularnych zmian, pewne tendencje zasługują na uwagę. Andrzej Ciesielski, założyciel platformy usług kurierskich furgonetka.pl, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl podsumował ubiegły rok i przewiduje jak będzie wyglądał 2025.

– Miniony 2024 rok nie przyniósł wielu zaskoczeń w branży e-commerce. Przychody rosły zgodnie z przewidywaniami, a Black Friday przebił wyniki osiągnięte w 2023 roku. To, co nat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:56