31.12.2018 / 13:33
StoryEditor

Ruszają poświąteczne wyprzedaże

(fot. mat. prasowe)

Co dziesiąty Polak musiał zrezygnować z własnych przyjemności w związku z dużymi wydatkami na Święta. Tymczasem ruszają już poświąteczne wyprzedaże. Połowa z nas deklaruje, że korzysta z takich okazji zakupowych. Co zrobić gdy wydatki na Święta Bożego Narodzenia mocno obciążyły rodzinny budżet, a mamy wielką chęć zrobić sobie przyjemność promocyjnym zakupem?

Dla większości domowych budżetów koniec roku i wydatki związane ze Świętami Bożego Narodzenia stanowią odczuwalne obciążenie. Takie wnioski płyną z raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – kochamy okazje”. Tylko co trzeci polski konsument zadeklarował, że jest obojętny na akcje promocyjne.

Spośród wachlarza różnego rodzaju technik, którymi sprzedawcy kuszą klientów, zdecydowanie najpopularniejszy jest mechanizm „drugi lub kolejny produkt za grosz”. Ta metoda zdobyła uznanie u 44,2 proc. konsumentów. Cenimy rabaty dostępne podczas zakupów, mobilizująco wpływa na nas możliwość skorzystania z darmowej dostawy, chętnie korzystamy ze zniżek lub bonów jakie dostajemy na kolejne zakupy.

Kiedy już wydaliśmy pieniądze podczas Black Friday, a potem na organizację Świąt, handlowcy proponują nam świąteczno-noworoczne wyprzedaże. Jak pokazują dane z badania Santander Consumer Banku jest to bardzo kusząca dla Polaków okazja zakupowa. Korzystanie z promocji w tym okresie deklaruje prawie co drugi z nas (42,2 proc. badanych). Skąd wziąć na to wszystko pieniądze? Najlepiej podejść do tego metodycznie.

- Opcją wartą rozważenia jest finansowanie zakupów z wykorzystaniem kredytu na zakup towarów i usług, czyli popularnych rat, czy kredyt gotówkowy. Możliwości finansowania grudniowo-styczniowych wydatków jest bardzo wiele – wyjaśnia Paweł Florkiewicz z Santander Consumer Banku.

19.03.2025 / 15:20
StoryEditor
Piotr Lubiewa-Wieleżyński uczestnikiem Retail Trends 2025! Zmierzy się m.in. z tematem systemu kaucyjnego
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska, weżmie udział w dwóch debatach podczas Retail Trends 2025 (fot. mat.pras.)

Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska, będzie czynnym uczestnikiem zbliżającego się kongresu Retail Trends 2025 r. Uchyli rąbka tajemnicy nt. przygotowań sieci Carrefour do startu systemu kaucyjnego. Weźmie też udział w debacie o kupcach z sieci handlowych.

Piotr Lubiewa-Wieleżyński dwukrotnie wystąpi na scenie podczas kongresu Retail Trends 2025 r. Weźmie udział m.in. w debacie “System kaucyjny zmieni handel i zachowania konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 13:35
StoryEditor
Krzysztof Dobczyński, dyrektor handlowy Netto Polska gościem kongresu Retail Trends 2025. Opowie o transformacji brandów i marek własnych
Krzysztof Dobczyński, dyrektor handlowy Netto Polska (fot. mat. prasowe)

Dyrektor handlowy Netto Polska Krzysztof Dobczyński weźmie udział w debacie "Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?", jaka odbędzie się już w najbliższy wtorek (1 kwietnia) podczas kongresu Retail Trends 2025.

Uczestnicy tej debaty rozmawiać będą m.in. o kierunkach transformacji brandów i marek własnych, a także o tym, jak utrzymać przy sobie klientów w trakcie kryzysów i wojen cenowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 11:27