24.11.2020 / 15:43
StoryEditor

Rossmann, Lidl i Biedronka najpopularniejszymi markami. W TOP10 tylko jedna firma spoza branży handlowej

Sieci handlowe Rossmann, Lidl i Biedronka znalazły się na podium rankingu najpopularniejszych marek w Polsce. Ranking Best Brands firmy YouGov zajmującej się badaniami rynku i analizą danych przygotowuje co roku przedstawia najlepsze i najprężniej rozwijające się marki na całym świecie. W Polsce oceną marek dla YouGov zajmuje się Inquiry.

W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych brandów w Polsce znajdziemy aż 9 firm handlowych. Pozycję lidera zajmuje kosmetyczna sieć Rossmann, dalej – na pozycji 2 i 3 są Lidl i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 08:11
StoryEditor
Czy Wigilia powinna być dniem wolnym od pracy? Sieci handlowe nie będą zadowolone z wyniku sondażu
Czy tegoroczna Wigilia będzie dniem wolnym od pracy? (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Zdaniem aż 67,5 proc. ankietowanych przez IBRiS na zlecenie "Rzeczpospolitej" Wigilia Bożego Narodzenia powinna być dniem wolnym od pracy. Czy politycy posłuchają głosu Polaków? Dowiemy się tego prawdopodobnie już na najbliższym posiedzeniu Sejmu.

Na pytanie o to, czy Wigilia powinna być dniem wolnym od pracy, 35,4 proc. respondentów odpowiedziało "zdecydowanie tak", a 32,1 proc. "raczej tak". Przeciwnego zdania było łąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 11:42
StoryEditor
PepsiCo uruchamia największą farmę fotowoltaiczną w Polsce. To tylko część inwestycji we własne odnawialne źródła energii
Przy zakładzie PepsiCo w miejscowosci Święte na Dolnym Ślasku, produkującym przekąski marek Lay‘s i Doritos, stanęła największe ferma fotowoltaiczna tego koncernu w Polsce (fot. materiały prasowe)

Amerykański koncern PepsiCo od lat działa i inwestuje w Polsce. W tym roku zamierza przeznaczyć 22 mln złotych na rozwój własnych odnawialnych źródeł energii. Cześć tej kwoty została przeznaczoną na farmę fotowoltaiczną, która właśnie ruszyła.

Farma fotowoltaiczna w miejscowości Święte pod Wrocławiem jest największą z tych, które PepsiCo posiada w Polsce. W pierwszej fazie inwestycji zainstalowano na niej ponad 6 tys....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 14:16