26.02.2019 / 13:22
StoryEditor

Przemiany kulturowe powodują zanik lojalności konsumentów wobec marek [OPINIA]

(fot. Pixabay CC0)
Mijają czasy, gdy konsumenci przywiązywali się do ulubionych marek praktycznie na całe życie. Dzisiaj nawet wielomiliardowe koncerny, właściciele najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych, notują spadki sprzedaży. Zdaniem Kathleen Kusek z magazynu Forbes, to trwały trend, związany z przemianami kulturowymi, zachodzącymi w społeczeństwie. Spostrzeżenia autorki ograniczają się do USA, ale podobne trendy nietrudno dostrzec w wielu innych miejscach na całym świecie, także w Polsce.

Według danych firmy badawczej Catalina z 2015 r. spośród 100 czołowych marek paczkowanych artykułów konsumpcyjnych aż 90 traci udziały w rynku. W niektórych przypadkach – np. pł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 16:43
StoryEditor
Biedronka ostro odpowiada prezesowi UOKiK! Sieć nie zgadza się z zarzutami! JMP: Robimy wszystko, aby dawać klientom najlepszą ofertę na rynku
Operatorowi sklepów Biedronka, firmie Jeronimo Martins Polska, grozi kara do 10 proc. obrotu, jeśli zarzuty UOKiK się potwierdzą

Zdaniem UOKiK, sieć sklepów Biedronka nie poinformowała klientów prawidłowo o istotnych zasadach promocji, za co grozi jej teraz wielomilionowa kara. Biedronka nie akceptuje zarzutów UOKiK, o czym poinformowała w przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu.

W trwającej w sumie przez dwa dni akcji promocyjnej Biedronka obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale - zdaniem UOKiK - nie poinformowała konsumentów o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 08:57
StoryEditor
Grupa Orlen pokazała wyniki za III kw. EBITDA segmentu detalicznego przekroczyła 1 mld zł. Rośnie liczba punktów sprzedaży pozapaliwowej
Stacja paliw Orlen

Jak podaje Grupa Orlen, w trzecim kwartale 2024 r. zysk na poziomie EBITDA LIFO segmentu detalicznego wyniósł 1077 mln zł. Rośnie liczba stacji paliw, przekraczając 3,5 tys. Zwiększyła się też liczba stacji alternatywnego tankowania, a także liczba punktów sprzedaży pozapaliwowej.

Segment detaliczny Grupy Orlen wypracował w trzecim kwartale 1077 mln zł zysku EBITDA LIFO. Wynik został wypracowany m.in. dzięki wyższej o 8 proc. sprzedaży w efekcie wzrostu l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:01