05.12.2016 / 23:12
StoryEditor

Polscy konsumenci w „szampańskich” nastrojach

(materiały prasowe)
- Kilka lat czekaliśmy na dodatnie wartości wskaźnika TNS Consumer Index. Listopad był drugim miesiącem, po wrześniu, kiedy wskaźnik przebił się przez magiczne zero i uzyskał wartość 0,1. Czyżby trend dobrych nastrojów konsumenckich miał się utrzymać? W ostatnim czasie jesteśmy społeczeństwem pełnym podziałów i różnic, co ma również swoje odzwierciedlenie w nastrojach konsumenckich - komentuje Michał Roszkowski Account Director TNS Global.

Najbardziej zadowoleni w ostatnich tygodniach wydają się mieszkańcy wsi i mniejszych miejscowości. Różnica pomiędzy wartościami wskaźnika CI mieszkańców wsi (+5,9) a mieszkańcó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 09:31
StoryEditor
Kiepski odczyt sprzedaży detalicznej był tylko aberracją. Konsumpcja odbije w 2025 roku
Konsumenci w Polsce mają się lepiej niż sądzimy? (fot. Shutterstock)

Wrześniowy odczyt sprzedaży detalicznej był fatalny - GUS pokazał spadek o 3 proc. rok do roku, podczas gdy ekonomiści spodziewali się ok. 2 proc. wzrostu. Czy to tylko wypadek przy pracy i konsument w Polsce jest w lepszej kondycji, niż mogłoby się wydawać? Dr Jakub Rybacki z Polskiego Instytutu Ekonomicznego przekonuje, że konsumpcja w przyszłym roku odbije, podobnie jak inwestycje.

- Ostatnie dane GUS skoczyły negatywnie. Na pewno spadek sprzedaży to nie jest coś, na co byśmy liczyli, zwłaszcza że obserwujemy z jednej strony bardzo wysoki wzrost wynag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 17:10
StoryEditor
Gdzie miłośnicy piwa powinni się wybrać na zakupy? Które sieci mają największą i najciekawszą ofertę?
Gdzie miłośnicy piwa powinni się wybrać na zakupy? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Auchan i Leclerc – te sieci hipermarketów w pierwszym półroczu 2024 roku mogły pochwalić się największą i najbardziej zróżnicowaną ofertą piwną. W kategorii dyskontów najlepsze okazały się pod tym względem Lidl i Netto, a niekwestionowanym liderem wśród sklepów formatu proximity pozostaje Intermarche. To, jak duża i jak bardzo zróżnicowana była półka piwna w poszczególnych sieciach handlowych, zbadała firma eLeader, która bazując na narzędziach wykorzystujących sztuczną inteligencję, opracowała raport dotyczący półkowej ekspozycji piwa.

Jak szeroka była ekspozycja piwa w poszczególnych sieciach handlowych? Która z nich posiada najbardziej zróżnicowaną ofertę? Czy na sklepowych półkach wciąż dominują najwięksi p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:30