13.11.2018 / 12:49
StoryEditor

Polacy ruszają na wyprzedaże i świąteczne zakupy, ale nie dadzą się nabrać na kiepskie promocje!

(materiały własne)
Już za chwilę Czarny Piątek - sklepy przygotowują się do rozpoczęcia maratonu zakupów świątecznych i wyprzedaży. Handlowcy zastanawiają się co zrobić, żeby skutecznie przyciągnąć kupujących. Jak wynika z badania wykonanego na potrzeby raportu Santander Consumer Bank “Polaków portfel własny – kochamy okazje”, w roku 2017 z promocji przygotowanych na Black Friday skorzystało 18 proc. Polaków, natomiast w tym roku planuje to zrobić już co czwarty. Bank sprawdził, na co podczas tegorocznych wyprzedaży liczą Polacy i jakie działania marketingowe mają największe szanse przekonać ich do zakupów.

Co czwarty Polak deklaruje, że skorzysta z tegorocznych wyprzedaży przygotowanych z okazji Black Friday – pokazuje badanie wykonane na potrzeby raportu Santander Consumer Banku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 13:57
StoryEditor
Rozpoczął się bojkot największych sieci sklepów spożywczych. Chodzi o wysokie ceny w sklepach
Klienci sklepów mają dość wysokich cen. Protestują m.in. w Szwecji, Serbii, Czarnogórze oraz Bośni i Hercegowinie (fot. Shutterstock

W Szwecji z powodu drożyzny klienci rozpoczęli w poniedziałek tygodniowy bojkot największych sieci sklepów spożywczych, a szefowie największych firm handlowych trafili na dywanik sztokholmskiego rządu. Dzieje się też na Węgrzech.

Jak podaje firma badawcza Matpriskollen, w lutym koszty zakupów spożywczych rosły w Szwecji najszybciej od dwóch lat, a ceny wielu produktów były wyższe o ponad 20 proc. w porów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 12:19
StoryEditor
Kto kupił centrum handlowe z Auchan, Action, Obi i Media Markt w Olsztynie?
Centrum handlowe Power Park Olsztyn, w którym głównym najemcą spożywczym jest Auchan, zmieniło właściciela (fot. materiały prasowe)

Centrum handlowe Power Park Olsztyn zmieniło właściciela. Dotychczas pozostawało ono w rękach firmy EPP - największego zarządcy nieruchomości handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu, należącego do funduszu inwestycyjnego Redefine Properties, notowanego na giełdzie w Johannesburgu. Czyje będzie teraz?

Power Park Olsztyn ma blisko 33 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA).  Aktualnie w centrum działają sklepy takich marek jak: Auchan, Black Red White, Action, Maxi Zoo, Obi, Jy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 21:08