24.02.2023 / 11:00
StoryEditor

Polacy pracują, żeby jeść i opłacić rachunki. Na inne rzeczy większości z nas nie stać

Pod względem wydatków, które cudzoziemcy robią w Polsce Ukraińcy plasują się na trzecim miejscu
Sytuacja finansowa Polaków jest coraz gorsza. Co najmniej co drugi przyznaje, że pieniędzy wystarcza mu już tylko na jedzenie, opłacenie rachunków i podstawowe potrzeby – wynika z najnowszego badani NielsenIQ. Jak długo jeszcze przyjdzie nam żyć w recesji i jak będziemy w tym czasie dysponować swoimi funduszami?

Blisko 60 proc. polskich konsumentów uważa, że jest obecnie w gorszej kondycji finansowej niż rok temu. Tyle samo przyznaje, że ma pieniądze tylko na jedzenie, opłac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 11:57
StoryEditor
E.Leclerc Polska przeprowadzi rewolucję w swoich supermarketach. Jest plan na najbliższe dwa lata
Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska, zapowiada remodeling supermarketów sieci w najbliższym czasie (fot. E.Leclerc Polska) 

Część supermarketów chcemy rozbudować, a dzięki temu powiększyć ich ofertę, tak aby oferowały jeszcze bardziej kompleksową ofertę i lepsze doświadczenie zakupowe - ujawnia Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska. Modernizacje już ruszyły.

E. Leclerc działa na polskim rynku od 1995 roku, gdy otwarto pierwszy sklep pod szyldem tej marki na warszawskim Ursynowie. Obecnie grupę tworzy 36 sklepów wielobranżowych, 12 s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 16:20
StoryEditor
Łódzkie CH Manufaktura odnotowało w 2024 r. rekordowe ponad 21 mln wizyt. Prawie 100 proc. powierzchni ma najemców

– W 2024 r. zanotowaliśmy rekordową frekwencję, bo ponad 21 milionów wizyt, co jest wynikiem wyższym o 1,5 proc. niż w 2023 roku, mieliśmy także ponad 99 proc. wynajętej powierzchni – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

W 2024 roku do grona najemców Manufaktury dołączyło 12 nowych brandów, w tym m.in. LUSH i Lindt, ale także Skechers, Savicki, Candy Pop czy kolejny salon z biżuterią Yes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 02:22