11.03.2021 / 18:56
StoryEditor

Polacy łasi na niskie ceny. Klienci z segmentu „price & value” szansą dla małych sklepów

Wśród Polaków dominują tzw. shopperzy cenowi, czyli osoby, które szukają okazji i porównują ceny. Z danych instytutu Open Research wynika, że takie podejście do zakupów prezentuje 2/3 badanych. Rośnie jednak odsetek osób, które w tych poszukiwaniach idą na maksa, tzn. chcą znaleźć produkty nie tylko atrakcyjne cenowo, ale i dobre jakościowo. 

Instytut Open Research dzieli klientów na pięć grup. Pierwsza z nich to „poszukiwacze jakości”, czyli osoby, które przy wyborze produktów kierują się przede wszystkim jego walor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 16:18
StoryEditor
Ważna fuzja na rynku elektromarketów. Grupa x-kom przejmuje większościowy pakiet udziałów w spółce Neonet
Neonet przejęty przez x-kom (fot. mat. prasowe)

Grupa x-kom poinformowała o przejęciu większościowego pakietu udziałów Neonetu. To jedno z kluczowych wydarzeń w historii obu firm. Konsolidacja pozwoli na dalszą restrukturyzację oraz odbudowę marki Neonet, a także poprawienie oferty dla konsumentów.

Jak informuje spółka przejmująca, Neonet nie jest już konkurentem x-komu – teraz to część jednej grupy. Warunki umowy inwestycyjnej zostały spełnione, w tym uzyskanie niezbę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.02.2025 / 11:02
StoryEditor
Hebe rozwija program lojalnościowy My Hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci?
Hebe rozwija program lojalnościowy my hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci? (fot. materiały prasowe)

Hebe kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego My Hebe, oferując klientom jeszcze więcej korzyści. Kluczowym elementem programu jest zbieranie "diamentów", które można wymieniać na kupony rabatowe.

Od teraz za każde jednorazowo wydane 25 zł klient otrzymuje jeden diament, który jest ważny przez 365 dni. Aby stać się uczestnikiem programu My Hebe, należy zarejestrować się p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 10:58