13.10.2016 / 15:21
StoryEditor

Polacy chcą otwierać małe sklepy i punkty gastronomiczne

(materiały prasowe)
Jak wynika z raportu firmy Makro Cash & Carry przygotowanego z okazji ,,Dnia Własnego Biznesu”. Większość Polaków pozytywnie ocenia małe i średnie przedsiębiorstwa oraz ich wpływ na społeczność lokalną. Najbardziej atrakcyjne jest zaś prowadzenie działalności w branży handlowej oraz gastronomicznej.

Wyniki badania pokazują, że przedsiębiorcy cieszą się pozytywną opinią wśród większości Polaków. Aż 62 procent przebadanych dobrze ocenia małe i średnie przedsiębiorstwa, dodatk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 11:44
StoryEditor
Jak KiK odpowiada na rosnące potrzeby klientów? Nowy koncept Dynamics 2.0 i ekspansja sieci
Jak KiK odpowiada na rosnące potrzeby klientów? Nowy koncept Dynamics 2.0 i ekspansja sieci (fot. Weronika Wojtal)

W ciągu ostatnich kilku lat polski rynek handlu detalicznego znacząco się zmienił, a marki takie jak KiK szybko reagują na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Wprowadzając nowy koncept Dynamics 2.0 oraz inwestując w infrastrukturę dystrybucyjną oraz otwierając kolejne sklepy, sieć KiK nie tylko rozszerza swoje portfolio, ale także zmienia sposób, w jaki klienci doświadczają zakupów w sklepach stacjonarnych. Jak te inicjatywy wpływają na rozwój sieci w Polsce?

KiK pół roku temu wdrożył nowy koncept aranżacyjny Dynamics 2.0, który został stworzony z myślą o lepszym dostosowaniu przestrzeni sklepowej do potrzeb klientów. - Zmodernizowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:56
StoryEditor
Raport: rośnie znaczenie kosmetyków w życiu konsumentów: cenią proste składy i zakupy online
Coraz popularniejsze są trendy, preferujące minimalizm oraz proste składy kosmetyków. Fot. Shutterstock

Raport na temat kluczowych trendów, zmieniających globalną branżę kosmetyczną, opublikował GXO Logistics. Badanie przeprowadzone wśród kilku tysięcy konsumentów w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech ukazuje duże zmiany w decyzjach zakupowych konsumentów, jakie zaszły przez ostatnie pięć lat.

Zdaniem GXO, największego na świecie operatora logistyki kontraktowej, przychody szybko rozwijającej się globalnej branży kosmetycznej mają podwoić się do 758 mld dolarów w ciąg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. listopad 2024 09:37