14.06.2023 / 14:31
StoryEditor

Odzież i obuwie tak, ale produkty spożywcze już niekoniecznie. Jak kupuje najmłodsze pokolenie? [RAPORT]

Młody człowiek z telefonem na zakupach w sklepie stacjonarnym (Shutterstock)
Rozwój technologii mobilnych mocno wpływa na handel. Najnowszy raport „Młodzi vs Mobile”, przygotowany przez Future Mind pod patronatem wydawcy portalu wiadomoscihandlowe.pl, pokazuje wielopłaszczyznowo wyniki badania zachowań i użycia technologii mobilnych w codziennym życiu osób od 15. do 35. roku życia.

Choć co dziesiąty młody człowiek dałby radę funkcjonować bez telefonu maksymalnie jedną godzinę, a 87 proc. Polaków w wieku 15-20 lat patrzy w ekran telefonu między 2 a 10 godzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 15:22
StoryEditor
Kultowe ciastka Dalgona z serialu "Squid Game" są już dostępne w Polsce, ale tylko w jednej sieci. Wiemy, w jakiej
Kultowe ciastka Dalgona z serialu Squid Game debiutują na sklepowych półkach (fot. mat.pras.)

Polska dołącza do rynków, na którym pojawiają się słodycze nawiązujące do popularnych zagranicznych seriali. Kilka tygodni temu we Włoszech pojawiły się produkty inspirowane produkcją “Squid Game” Netflixa. Teraz przyszedł czas na debiut w naszym kraju.

Ciastka Dalgona powstały w wyniku współpracy marki Yummer’s – która należy do firmy BF Group produkującej przekąski i słodycze – ze streamingowym gigantem Netflix. Efektem tej w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 16:25
StoryEditor
Marek Bucior, CEDC: Chcielibyśmy zatem zostać potraktowani uczciwie. Brakuje równych zasad w kwestii reklamy
Marek Bucior, przewodniczący Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS)

– Można wręcz powiedzieć, że Polacy nie traktują dziś piwa jak alkoholu ze względu na łatwość dostępu. Piwo w zasadzie pozycjonuje się jako napój orzeźwiający, jego reklamy można spotkać praktycznie na każdym kroku – mówi Marek Bucior, szef CEDC, dyrektor generalny Business Unit Spirits Grupy Maspex.

Objął pan funkcję przewodniczącego Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Jakie cele wyznaczył pan sobie na te dwa lata kadencji? I jakie wyzwania czekają po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:27