30.08.2016 / 16:11
StoryEditor

O wyborze sklepu decydują nie tylko niskie ceny

W przypadku hipermarketów liczą się ceny, ale niemal równie ważne są oferta/asortyment i udogodnienia (fot. materiały własne)
Wśród czynników ważnych dla handlu, które zwiększają częstotliwość zakupów w określonym sklepie – poza ceną – wyraźnie widać znaczenie dobrej lokalizacji, atrakcyjnych promocji, dogodnych godzin otwarcia i miłej obsługi – wynika z danych TNS Polska.

Według badania TNS Shopper DNA 2016, niska cena odgrywa najważniejszą rolę w przypadku klientów dyskontów, mając przy tym znaczną przewagą nad drugim w kolejności czynnikiem – o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 16:08
StoryEditor
Allegro wypowiada wojnę podróbkom. Właściciel platformy wprowadził kary za próby ich sprzedaży
Podróbki stanowią duży problem m.in. dla branży odzieżowej, ale też kosmetycznej czy zabawkarskiej (fot. Shutterstock)

Handel podróbkami naraża przemysł na poważne straty. Sama tylko branża odzieżowa traci z tego tytułu niemal 12 miliardów euro rocznie, co stanowi około 5,2 proc. całkowitego obrotu tego sektora. – W Polsce najwięcej podróbek pojawia się na Allegro – stwierdza Marta Macuga, adwokat z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy. 4Właściciel platformy zdaje się mieć świadomość skali problemu, bo postanowił z nim walczyć. Jak?

Marta Macuga, adwokat z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy, która przeanalizowała nowy regulamin korzystania z Allegro stwierdziła, że został on wprowadzony m.in. po to, żeby...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 22:21
StoryEditor
Największy youtuber na świecie wykupił cały towar z supermarketu. Zgadnijcie co z nim zrobił?
Gwiazdor Youtube amerykanin James Donaldson, znany jako MrBeast wykupił cały towar z supermarketu sieci EDEKA

MrBeast, jeden z najbardziej znanych youtuberów na świecie, którego kanał śledzi ponad 300 milionów subskrybentów. Jego filmy regularnie osiągają ponad 100 milionów wyświetleń. Internetowy celebryta postanowił w ramach nowego projektu dla kanału YouTube mrbeast2 wykupić cały towar z supermarketu. Tylko po co?

Gwiazdor Youtube amerykanin James Donaldson, znany jako MrBeast uznawany jest za "największego YouTubera na świecie", tak przynajmniej informuje niemiecka sieć supermarketów EDE...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2024 02:19