07.09.2022 / 10:05
StoryEditor

Maski antysmogowe mogą być hitem sprzedażowym w sezonie jesienno-zimowym

Polski rząd bierze pod uwagę scenariusz dystrybuowania obywatelom masek antysmogowych w środku sezonu grzewczego. Mogą się one okazać wręcz niezbędne w związku z dramatycznymi prognozami, które zakładają fatalną jakość powietrza z powodu palenia przez Polaków w piecach wszystkim, czym się będzie dało, w związku z ograniczeniami w dostępności i wysokimi cenami węgla.

O sprawie donosi Bloomberg, który zauważa, że w Polsce powietrze już teraz jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych w UE. Serwis cytuje wypowiedź ministra zdrowia Adama ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 11:37
StoryEditor
Adam Manikowski, Żabka Polska: nie zwalniamy tempa na rumuńskim rynku. Jesteśmy znani z szybkości [Retail Trends 2025]
Adam Manikowski podczas kongresu Retail Trends 2025

Rynek rumuński jest jednym z najlepszych, jeśli chodzi o pierwszy krok w ekspansji międzynarodowej. Ma duże perspektywy wzrostu, a profil klienta jest podobny do polskiego - mówił Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, podczas debaty na kongresie Retail Trends 2025.

Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, był jednym z gości debaty pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania", która odbyła s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 18:51
StoryEditor
Ziemowit Fałat, Browar Pinta: Przez rok warzymy tyle, co liderzy w jeden dzień – a mimo to jesteśmy najwięksi! [RETAIL TRENDS 2025]
Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru Pinta (w środku) wziął udział w debacie ”Handel przyszłości według dostawców - kanały, formaty, konsument”, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomościhandlowe.pl)

W dzisiejszym dynamicznym świecie rynek oczekuje od producentów nieustannego podążania za trendami, innowacjami i zmieniającymi się gustami konsumentów. Presja, by stale oferować coś nowego, być „na czasie” i odpowiadać na potrzeby kolejnych segmentów odbiorców, może prowadzić do nieustannego pędu za zmianą. W takim środowisku łatwo zgubić to, co najważniejsze – autentyczność i spójność marki.

Marki, które odniosły sukces, zazwyczaj zbudowały go na konkretnych wartościach, unikalnym podejściu i bliskiej relacji ze swoimi odbiorcami. Te cechy stanowią fundament ich toż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 07:47