13.09.2018 / 11:26
StoryEditor

Małe sklepy osiedlowe ulubionym miejscem zakupów uzupełniających [BADANIE]

Market sieci Primus w Łodzi,ul. Traktorowa, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Polacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz jako miejsca, w których można zrobić zakupy „po drodze”. Z kolei sieci handlowe wyróżniają się, zdaniem Polaków, innymi cechami: Biedronka oferuje najlepsze ceny i najbardziej atrakcyjne promocje, na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej jest wybrać się do Auchan, a Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii. Siecią, która ma zdecydowanie najwięcej promotorów wśród klientów jest Lidl – wynika z Monitora sieci handlowych ARC Rynek i Opinia.

W Polsce funkcjonuje wiele sieci handlowych w różny sposób postrzeganych przez klientów. Są sieci kojarzone ze smacznym pieczywem czy doskonałą ofertą świeżych owoców i warzyw, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 08:41
StoryEditor
Cena alkoholu na sztywno? Senat rozważa rewolucję w polityce cenowej
Czy zostanie wprowadzona minimalna cena alkoholu? (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

W polskim parlamencie wraca temat regulacji cen alkoholu. Pod obrady Senatu trafiła petycja postulująca wprowadzenie minimalnej ceny za porcję alkoholu, powiązanej z poziomem wynagrodzeń. Czy to skuteczny sposób na walkę z nadmiernym spożyciem, czy tylko nieprzemyślana ingerencja w rynek?

Komisja Petycji Senatu zdecydowała o rozpoczęciu prac legislacyjnych nad petycją w sprawie wprowadzenia minimalnej ceny za 100 gramów czystego alkoholu zawartego w napojach alk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 08:40
StoryEditor
Handel na celowniku inwestorów. W Polsce powstał fundusz inwestycyjny, który chce przejmować firmy z sektora dystrybucji

Search Capital to nazwa nowego search fund’u na polskim rynku, tworzonego przez dwóch braci, Mikołaja i Tomasza Lipińskich, a wspieranego przez firmę doradczą Blackpartners. Bracia chcą kupić jedną firmę, którą chcą później wyskalować. Rozpoczęte zostały już pierwsze procesy formalno-prawne. Są też już pierwsi inwestorzy.

Search fund to mało znany w Polsce typ funduszu, którego zadaniem jest znalezienie, zakup oraz późniejsze rozwijanie tylko jednego przedsiębiorstwa.

- Uznaliśmy, że mamy w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 02:29