03.08.2020 / 21:41
StoryEditor

Lipiec przyniósł poprawę nastrojów konsumenckich, ale do wyników z zeszłego lata wciąż daleka droga

Początek sezonu urlopowego, dalsze otwieranie gospodarki i kolejnych obszarów społecznej aktywności spowodowały, że w lipcu nastroje wśród polskich konsumenckie kontynuowały odbicie. Zdaniem ekspertów ta tendencja może się utrzymać, ale pod pewnymi warunkami. 

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK (czyli syntetyczny indeks oparty na kilku składowych) wskazuje, że pierwszy miesiąc wakacji był kolejnym, w którym istotnie wzrosły oceny bi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 15:39
StoryEditor
La Rana, czyli Żabka rozwija menu włoskich dań gotowych. Co wchodzi do oferty detalisty?
Sklep sieci Żabka (fot. Shutterstock)

Żabka rozpoczęła w 2024 r. tzw. rewolucję foodvenience i zznacząco powiększyłą ofertę swoich dań gotowych oraz przekąsek na ciepło. Rozwija też menu kuchni włoskiej.

Żabka wciąż rozwija ofertę Prosto z Pieca. Teraz rozszerza menu o Pinsa Italiana, wyróżniającą się bardziej chrupkim ciastem niż w przypadku tradycyjnej pizzy, dojrzewającym prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 18:51
StoryEditor
Anna Mitura, PepsiCo: Relacja "zetek" z marką nie może być transakcyjna [RETAIL TRENDS 2025]
Anna Mitura, Central Europe & Great Balkans Marketing Director w PepsiCo (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Młody konsument, zwłaszcza z pokolenia Z, ceni autentyczność, oryginalność i głębokie relacje. Chce wyróżniać się, ale też potrzebuje bezpieczeństwa i bliskości - wbrew stereotypom 80 proc. młodych wybiera spędzanie czasu w domu. Dla marek to wyzwanie: relacja z konsumentem nie może być transakcyjna. Zetki są gotowe zapłacić więcej za nowości, które oferują doświadczenia, nie tylko produkt. Równie ważna jest dla nich nostalgia, popkultura oraz naturalna, ludzka komunikacja, szczególnie przez influencerów.

Budując skuteczne kampanie, warto pamiętać o stylu życia "zetek". Liczą się krótkie formy, obecność w digitalu (YouTube, Twitch, muzyka), a także autentyczność i reagowanie na t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 11:21