18.01.2017 / 13:20
StoryEditor

Konsumenci domagają się jednakowych cen niezależnie od miejsca zakupu produktu

(fot. materiały prasowe)
Ponad połowa (61 proc.) kupujących na świecie przyznaje, że spodziewa się jednakowych, przejrzystych i stałych cen niezależnie od miejsca zakupu produktów - wynika z badania FutureBay 2016 przeprowadzonego przez GfK. Wskaźnik ten jest wysoki dla wszystkich grup, najwyższy zaś wśród młodych, zarówno na wschodzących rynkach jak Brazylia (71 proc.), Turcja (70 proc.) i Indie (80 proc.), jak i także tych dojrzałych i biegłych technologicznie, jak Wielka Brytania (65 proc.) czy USA (66 proc.).

- Aby zażądać wyższej ceny, trzeba zaproponować kupującym dodatkową wartość, w postaci przedłużonej gwarancji lub produktu o wyższej jakości, pod ekskluzywną marką. Sklepy z kol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.03.2025 / 13:06
StoryEditor
Jak kupują polskie firmy? Allegro Business pokazuje wyniki badań
Samozatrudnieni chętne krorzystają za zakupów dla firmy przez internet (fot. Freepik)

Polskie firmy robią w sieci zarówno zakupy artykułów biurowych, jak i rzeczy niezbędnych do prowadzenia rdzenia swojej działalności. Króluje kilka branż.

Zakupy firmowe na Allegro robi 72 proc. ankietowanych przedsiębiorstw ⎼ są to firmy z różnych branż takich jak: uroda (75 proc.), biura (73 proc.), moto (73 proc.), branża budow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 14:11
StoryEditor
Gdzie Aldi otworzy nowe sklepy? Znamy plany ekspensji sieci oraz lokalizację najbliższych otwarć
Dyskont sieci Aldi Nord (fot. Aldi Nord)

Aldi konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na polskim rynku. W najbliższych dniach działalność rozpocznie pierwszy sklep Aldi w Czechowicach-Dziedzicach oraz nowa placówka w Brzezinach, co umacnia pozycję marki w kolejnych regionach Polski. Ile sklepów pod szyldem deskontera będzie działało w Polsce do końca 2025 roku?

W ramach planu ekspansji na 2025 rok sieć zamierza otworzyć około 60 nowych sklepów. Nowy sklep w Czechowicach-Dziedzicach zostanie otwarty 26 marca przy ulicy Legionów 88. To p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 07:08