03.04.2023 / 08:21
StoryEditor

Kiedy Polacy zrobią zakupy na Wielkanoc? Co wpłynie na decyzje zakupowe w tym roku? [BADANIE]

Kiedy Polacy zrobią wielkanocne zakupy? (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Niemal co trzeci klient w Polsce deklaruje, że zakupy na Wielkanoc zrobi tydzień przed świętami - wynika z badania UCE Research i Grupy Blix. Wskazało tak 30,1 proc. respondentów, czyli nieco mniej niż rok temu (32 proc.). A ilu Polaków będzie czekać z zakupami wielkanocnymi jeszcze dłużej?

– Polacy najczęściej robią świąteczne zakupy na ostatnią chwilę. Po pierwsze, wielu osobom zależy na świeżym mięsie czy warzywach. Po drugie, w ostatnim tygodniu przed Wielkanoc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 16:24
StoryEditor
Wolt i Revolut nawiązują współpracę. W tle są 3 miliony euro oszczędności
Wolt i Revolut nawiązują współpracę, co oznacza wymierne korzyści dla klientów (fot. Shutterstock)

Współpraca Wolt i Revolut przyniosła klientom w Europie już 3 miliony euro oszczędności. Subskrybenci zyskali nie tylko darmowe dostawy, ale także dostęp do ekskluzywnych zniżek, co sprawia, że codzienne zakupy i zamówienia z dowozem pod same drzwi stają się jeszcze bardziej opłacalne.

Wolt+, program subskrypcyjny oferujący darmowe dostawy z restauracji, sklepów spożywczych i punktów handlowych, od momentu swojego uruchomienia w 2021 roku pomógł klientom zaosz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 18:01
StoryEditor
Karolina Zajdel-Pawlak, NielsenIQ: Spodziewamy się wzrostu rynku FMCG także w ujęciu wolumenowym [Retail Trends 2025]
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ wzięła udział w debacie ”Koniec prostych wzrostów. Nowa normalność w handlu FMG - scenariusze i wyzwania” na kongresie Retail Trends 2025 (fot. wiadmoscihandlowe.pl

Mimo umiarkowanego optymizmu konsumenckiego perspektywy rysujące się przed rynkiem FMCG są pozytwne - przekonywała Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ podczas debaty "Koniec prostych wzrostów. Nowa normalność w handlu FMG - scenariusze i wyzwania" na kongresie Retail Trends 2025. Co będzie napędzało rynek?

- Wartościowy wzrost rynku FMCG w 2025 r. przy takim poziomie inflacji jest absolutnie pewny - stwierdziła Karolina Zajdel-Pawlak, dodając, że wyniesie on od 4 do 5 proc. Co w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 03:07