23.09.2020 / 15:30
StoryEditor

Jaki będzie profil konsumenta jutra? Transformacja strategii zaangażowania [ANALIZA EY]

Ograniczenia wprowadzane na wielu rynkach w związku z COVID-19 spowodowały, że konsumenci zostali praktycznie z dnia na dzień zmuszeni do zmiany wielu swoich zachowań (fot. pixabay)
Ograniczenia wprowadzane na wielu rynkach w związku z COVID-19 spowodowały, że konsumenci zostali praktycznie z dnia na dzień zmuszeni do zmiany wielu swoich zachowań. Co więcej, wchodząc w fazę kryzysu w nowym cyklu koniunkturalnym spodziewać się można utrwalenia niektórych zachowań. Podczas recesji, kiedy konsumenci zmniejszają wydatki i skupiają się bardziej na dobrach pierwszej potrzeby, zmniejsza się pole do różnicowania produktu - wskazuje Grzegorz Przytuła z EY Polska.

Przy rosnącej konkurencyjności, w walce o klienta coraz bardziej liczyć się będzie umiejętność rozpoznania właściwego momentu powstania potrzeby u konsumenta i dostrzegania różn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 09:39
StoryEditor
Carrefour rozwija q-commerce. Kurierzy Pyszne.pl dostarczają zamówienia już z ponad 90 sklepów sieci
Na zdj. kurier Pyszne.pl (fot. mat. prasowe)

W październiku ub.r. Carrefour i Pyszne.pl ogłosiły strategiczną współpracę. Teraz podsumowują pierwsze miesiące wspólnego projektu, który wystartował w Warszawie, ale szybko został rozszerzony. Dziś sprzedaż w modelu q-commerce realizowana już z ponad 90 sklepów Carrefoura w 23 miastach.

- Partnerstwo Carrefour Polska z Pyszne.pl to jeden z filarów wzrostu polskiego rynku q-commerce. Jak pokazują pierwsze 3 miesiące naszej współpracy, Polacy chcą mieć możliw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 10:40
StoryEditor
Dino z niemal 30 mld zł przychodów ze sprzedaży w 2024 roku! Ostatni kwartał przyniósł lawinę otwarć sklepów
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Przychody ze sprzedaży Grupy Dino w 2024 r. wyniosły 29,3 mld zł - wynika ze wstępnych szacunków firmy. Oznacza to, że były wyższe o 14,1 proc. niż rok wcześniej. Do zwiększenia sprzedaży mocno przyczyniły się otwarcia nowych sklepów. Wiemy, ile placówek handlowych pod szyldem Dino działało na koniec roku.

Blisko 40 proc. przychodów Grupy Dino w minionym roku pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. marzec 2025 12:18