05.04.2020 / 13:24
StoryEditor

Dyskonty przed Wielkanocą mogą przeżyć prawdziwy najazd. Eksperci: Może być niebezpiecznie

(fot. Pixabay)
Blisko połowa Polaków chce odłożyć świąteczne zakupy na ostatnią chwilę. 77 proc. planuje je zrobić w sklepach stacjonarnych, głównie w dyskontach. Ponad 80 proc. będzie szukać promocji. Zdecydowana większość badanych użyje do tego aplikacji mobilnych oraz gazetek online. Aż 56 proc. ograniczy wielkanocne wydatki, najczęściej o 20-30 proc.. Z kolei niecałe 90 proc. uda się do sklepów z konkretną listą zakupową. O wyborze produktów zadecyduje głównie cena. Tak wynika z raportu dotyczącego zachowań konsumenckich, przygotowanego przez UCE Research i aplikację Blix.

Z badania wynika, że 28 proc. Polaków zrobi świąteczne zakupy tydzień przed Wielkanocą, 22 proc. – 2 tyg. wcześniej, a 20 proc. – kilka dni przed terminem. 15 proc. nie wie, kie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 08:43
StoryEditor
Prawicowa telewizja chętnie "przytula" miliony od niemieckich sieci. Aldi, Lidl i Kaufland wśród największych reklamodawców stacji wPolsce24
Sieć Lidl, poobnie jak Kaufland oraz Aldi, należała do czołowych reklamodaców stacji w Polsce24 (fot. youtube.com)

W listopadzie 2024 roku na antenie telewizji wPolsce24 wyemitowano ponad 4 tys. mniej spotów niż przed rokiem, ale mimo to jej przychody z reklam wzrosły niemal o 100 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. Jednymi z głównych reklamodawców stacji są niemieckie sieci Aldi, Lidl oraz Kaufland.

Portal Wirtualnemedia.pl przyjrzał się wpływom z reklam stacji wPolsce24. Z analizy danych Nielsen Audience Measurement, wynika, że w listopadzie 2024 r. na antenie wPolsce24 wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 09:54
StoryEditor
Leki na otyłość wrogiem branży spożywczej. Najnowsze badania pokazują, że ich przyjmowanie pociąga za sobą redukcję wydatków na żywność. O ile?
Z najnowszych badań wynika, że gospodarstwa domowe w USA, w których co najmniej jedna przyjmuje analogi GLP-1 redukją wydtaki na żywność o minimum 6 proc. (fot.Shutterstock)

Naukowcy z Cornell SC Johnson College of Business, badający wpływ przyjmowania leków hamujących apetyt takich jak Ozempic i Wegovy na zachowania zakupowe, podzielili się wynikami swoich obserwacji. Wskazują one jednoznacznie, że leki te mają potencjał znacząco zmienić popyt na żywność.

Z badań naukowców z Cornell SC Johnson College of Business, opublikowanych pod koniec grudnia 2024 r., wynika, że przyjmowanie leków nazywanych analogami GLP-1, stosowanych w le...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. styczeń 2025 14:24