07.07.2022 / 19:37
StoryEditor

Drożyzna skłania konsumentów do zaciskania pasa. Jednak właściciele sklepów niezależnych są w dobrych nastrojach [BADANIE]

Sklep spożywczy Bybek w Ząbkach k Warszawy (materiały własne)
Dane z M/platform W czerwcu 2022 r. nastąpił wzrost obrotów w sklepach handlu tradycyjnego o 8,1 proc. rok do roku. Ale jednocześnie o 5,9 proc. spadła liczba kupowanych produktów, a liczba wizyt w sklepach zmniejszyła się o 4,3 proc. Zatem kupujemy mniej, a płacimy zdecydowanie więcej niż przed rokiem. Jednak nastroje wśród właścicieli małych i średnich sklepów detalicznych wciąż są pozytywne, a nawet najlepsze w tym – wskaźnik NHT, wyliczany przez M/platform, osiągnął 52,5 pkt.

W czerwcu koszyk zakupowy zawierał średnio 4,7 produktów a podczas wizyty w sklepie tradycyjnym wydawaliśmy średnio 22,98 zł, czyli 2,31 zł więcej niż rok temu (+11,2 proc.)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 10:34
StoryEditor
Ukraińskie sieci handlowe dostarczyły gigantyczną pomoc wojskową i humanitarną. Znamy najnowsze wyliczenia
Handel niesie pomoc walczącym. W darach są nie tylko produkty spożywcze (fot. Rau.ua)

Ukraiński RAU (Retail Association of Ukraine) obliczył całkowitą kwotę pomocy wojskowej i humanitarnej udzielonej przez ukraiński handel detaliczny w ciągu 36 miesięcy wojny. Wynik jest imponujący.

Pomoc humanitarna udzielona przez ukraińskich sprzedawców detalicznych jest ważną częścią walki Ukrainy z rosyjskim agresorem. Firmy z różnych sektorów handlu detalicznego – tak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.03.2025 / 08:04
StoryEditor
Carlsberg ponownie inwestuje w piłkę nożną. Został oficjalnym piwem UEFA
NYON, SWITZERLAND - JANUARY 15: UEFA President Aleksander Ceferin meets Calsberg CEO Jacob Aarup-Andersen at the UEFA Headquarters, The House of the European Football, on January 15, 2025 in Nyon, Switzerland (Photo by Kristian Skeie - UEFA/UEFA via Getty Images)

Duński browar podpisał długoterminową współpracę z europejską konfederacją piłkarską, stając się oficjalnym piwem piłki nożnej reprezentacji narodowych UEFA.

Umowa obejmuje szereg rozgrywek, w tym UEFA EURO 2028, UEFA Women‘s EURO 2029, finały Ligi Narodów UEFA, Ligę Narodów Kobiet UEFA, europejskie kwalifikacje mężczyzn i kobiet ora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 02:13