10.05.2019 / 12:26
StoryEditor

Cztery globalne trendy w Customer Experience [RAPORT]

(fot. materiały prasowe, super-pharm)
Globalne badanie strategii realizowanych przez firmy z pięciu kontynentów pozwoliło specjalistom z Mood Media sformułować uogólniony wniosek, że pozytywne reakcje klientów koncentrują się głównie wokół czterech kluczowych trendów: dostosowania do potrzeb użytkowników, zanurzenia w marce, tworzenia społeczności oraz wygody. Globalny punkt widzenia ukazał zaskakująco spójne tendencje w poszczególnych krajach.

Jednym z kluczowych odkryć wynikających z analizy, jest spójność obserwowanych tendencji. Naturalnie customer experience będzie znacząco różne w zależności od położenia geografi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2025 / 09:35
StoryEditor
Lidl dostał pozew. Chodzi o rzekomy brak informacji o wykorzystaniu danych
Lidl Plus (fot. nikkimeel/Shutterstock)

Federacja Niemieckich Organizacji Konsumenckich twierdzi, że sieć Lidl nie informuje klientów w wystarczającym stopniu na temat wykorzystania ich danych w aplikacji Lidl Plus. Może być to precedens, który wpłynie również na inne sieci.

Organizacja uważa, że Lidl nie informuje klientów w wystarczającym stopniu o tym, że dane, którymi konsumenci się dzielą w zamian za otrzymywane zniżki i kupony, są wykorzyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 08:13
StoryEditor
Polacy liczą na wielkanocną wojnę cenową dyskontów. Czy ceny w sklepach ich nie rozczarują?
Na zdj. Biedronka w Poznaniu (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Wojna cenowa Biedronki z Lidlem i innymi sieciami handlowymi zaostrzy się w dniach poprzedzających Wielkanoc - uważają analitycy UCE Research i Shopfully. Z przeprowadzonego przez nich badania wynika, że oczekuje tego 53,5 proc. Polaków, podczas gdy takiego scenariusza nie spodziewa się 21,2 proc. respondentów. Zdania w temacie nie ma 15,3 proc. osób, a 10 proc. badanych w ogóle nie interesuje się tą sprawą.

Jak podkreśla Robert Biegaj, współautor raportu z Shopfully, w identycznym, zeszłorocznym badaniu 55,5 proc. konsumentów oczekiwało, że obniży nieco świąteczne wydatki, dzięk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. kwiecień 2025 14:52