16.10.2024 / 10:38
StoryEditor

Coraz więcej Polaków kupuje żywność w promocji. To "zasługa" Biedronki oraz Lidla

93,5 proc. Polaków w mniejszym lub większym stopniu korzysta z promocji i potrafi określić, za jaki odsetek zakupów żywnościowych.te promocje odpwiadają(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Już ponad 93 proc. konsumentów regularnie nabywa jakąś część żywności w ramach promocji oraz wie za jaki odsetek zakupów są one odpowiedzialne – wynika z badania przeprowadzonego przez UCE Research i Grupę Blix. Oznacza to wzrost w porównaniu do tego, co Polacy deklarowali przed rokiem. Jednocześnie zwiększyła się grupa osób, która kupują w promocjach od 20 do 40 proc. artykułów spożywczych.

Korzystanie z promocji staje się udziałem coraz większej rzeszy Polaków. Z badania przeprowadzonego pod koniec września br. przez UCE Research i Grupę Blix wynika, że 93,5 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 11:54
StoryEditor
Alina Grencel, Dealz: Jesteśmy dyskontem, ale nie zamierzamy przyłączać się do wojny cenowej [Retail Trends 2025]
Alina Grencel, trading director w Dealz

Nie zamierzamy brać udziału w wojnie dyskontów. My staramy się zaspokoić potrzeby naszych klientów, którzy poszukują u nas czegoś ciekawego, zaskakującego. Plany ekspansji sieci Dealz są stabilne – mówiła podczas Retail Trends 2025 Alina Grencel, trading director w Dealz.

Jak przyznała Alina Grencel, która była gościem sceny Buying & Selling Trends, dyskont niespożywczy taki jak Dealz ma dużo przewag w porównaniu z dyskontem spożywc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 11:14
StoryEditor
Tragiczne wydarzenia w warszawskim markecie. Mężczyzna ukradł alkohol, wypił go i zmarł
Tragiczne wydarzenia w warszawskim markecie (fot. Wiadomoscihandlowe.pl/kk)

Wieczorne zakupy 2 kwietnia przerwała dramatyczna scena. Klienci jednego z warszawskich marketów zostali świadkami zamieszania, które zakończyło się interwencją policji i śmiercią mężczyzny. Prokuratura bada sprawę.

W środowy wieczór, 2 kwietnia, w jednym z marketów przy ul. Ostrobramskiej 97 w Warszawie doszło do dramatycznego incydentu. Informacje o niepokojącej sytuacji pojawiły się najp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 03:48