22.07.2016 / 12:56
StoryEditor

Brexit a brytyjscy konsumenci

Póki co brytyjscy konsumenci nie reagują nerwowo na wyniki referendum w sprawie Brexitu. (fot. pixabay)
Prawie dwie trzecie badanych mieszkańców Wielkiej Brytanii twierdzi, że wynik głosowania w sprawie Brexitu nie będzie miał wpływu na ich wydatki związane z zakupem produktów spożywczych oraz jedzenie poza domem.   

Z danych firmy Live & Breathe wynika ponadto, że 59 proc. Brytyjczyków nie zmieni planów dotyczących ilości pieniędzy przeznaczonych na organizację Bożego Narodzenia 2016 i będą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 14:29
StoryEditor
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, E.Leclerc Polska: Dzięki aplikacjom gazetki przeżywają renesans [RETAIL TRENDS]
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Patrycja Sienkiewicz-Nowak z E.Leclerc Polska ujawniła na kongresie Retail Trends profity dla sieci z aplikacji dla klientów. A tych jest całkiem sporo - zarówno dla konsumentów, jak i dla samej sieci.

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska, wzięła udział w debacie pt. “Strategie asortymentowe. Konsumenci i technologie kr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 12:55
StoryEditor
Kaufland ogłasza, że stał się jednym z kluczowych graczy na polskim rynku platform handlowych. Operator zapowiada wejście na nowe rynki
Na platformie handlowej Kauflandu w Polsce sprzedaje już 3000 przedsiębiorców

Platforma e-commerce Kaufland Marketplace mocno rozwija się w Polsce. W mniej niż rok od startu przyciągnęła już 3000 sprzedawców i miliony klientów, stając się jednym z kluczowych graczy na polskim rynku. Teraz wkracza na kolejne europejskie rynki.

Minęło zaledwie 9 miesięcy od uruchomienia w Polsce platformy Kaufland.pl. Polscy użytkownicy szczególnie chętnie sięgają po produkty z kategorii „Dom i wyposażenie” oraz „Elekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. kwiecień 2025 18:22