25.08.2022 / 15:42
StoryEditor

Bitwa o olej Kujawski w hipermarkecie Carrefour. Wszystkiemu winna bardzo, bardzo atrakcyjna cena [ZOBACZ FILM]

24 sierpnia z okazji otwarcia hipermarketu Carrefour w Częstochowie klienci mogli kupić olej Kujawski w cenie 6 zł z kawałkiem. Co tam się działo (Carrefour Polska)
24 sierpnia w Częstochowie przy ul. Drogowców 43 (w miejscu po sklepie Tesco) z pompą otwarty został pierwszy w tym mieście hipermarket sieci Carrefour. Filmiki z tego wydarzenia obiegły media społecznościowe, a wszystko za sprawą wyjątkowo atrakcyjnej ceny na olej. 

Chcąc skłonić klientów do odwiedzenia nowej placówki, sieć Carrefour zaproponowała im wiele promocji. Szczególnie chwytliwa okazała się ta na olej marki Kujawski....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 10:05
StoryEditor
Ukraiński gigant MHP chce przejąć hiszpańską UVESA Group. Co znaczy ta konsolidacja na rynku drobiarskim?
Ukraiński gigant MHP chce przejąć hiszpańską UVESA Group. Co znaczy ta konsolidacja na rynku drobiarskim? (fot. Shutterstock)

MHP, ukraiński potentat w branży drobiarsko-rolnej, podjął kolejny krok w swojej strategii globalnej ekspansji. Firma złożyła wiążącą ofertę przejęcia hiszpańskiej UVESA Group, jednego z liderów na tamtejszym rynku spożywczym. Jak wpłynie to na europejski rynek drobiu?

Jak informuje portal just-food.com, transakcja ma pomóc MHP w umacnianiu pozycji w globalnym przemyśle spożywczym oraz w dalszym rozwijaniu działalności na rynkach międ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 15:29
StoryEditor
Biedronka pójdzie drogą Żabki i zostanie królową cateringu? Firma wprowadzi na rynek nową markę [TYLKO U NAS]
Biedronka w Warszawie

Biedronka planuje wprowadzić na rynek nową markę, która otworzy jej możliwości rozwoju oferty w kategorii cateringu, w tym produktów na wynos – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Czy największa sieć handlowa na polskim rynku zdecyduje się podbić nowy rynek i pójść drogą wytyczoną przez Żabkę. Co już wiemy?

Rynek produktów na wynos, gotowych do spożycia rozwija się coraz bardziej dynamicznie wzrost rynku stymulują nie tylko zmiany zachowań konsumentów, którzy szukają prostych i szy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 17:07