15.01.2022 / 11:45
StoryEditor

Barometr Providenta: Polacy masowo ograniczają plany wydatkowe na 2022 rok

Mieszkańcy stolicy mają o 73 procent więcej środków na wydatki konsumenckie niż wynosi średnia krajowa. (fot. adobe stock)
Zamieszanie związane z pandemią, a także wysoka inflacja powodują, że Polacy przestali planować wydatki na najbliższe miesiące i będą na bieżąco przyglądać się sytuacji. Wielu z nich nie myśli również na razie o wakacjach.

Jak wynika z danych Providenta, na które powołuje się portal biznes.newseria.pl, raptem nieco ponad 30 proc. ankietowanych zaplanowało w tym roku większe wydatki z wypr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 13:24
StoryEditor
Zakupy sterowane zdrowiem. Na jakie produkty Polacy zamierzają wydać więcej pieniędzy w najbliższych miesiącach?
Co drugi konsument w Polsce deklaruje zwiększanie wydatków na świeże warzywa i owoce, a co trzeci na suplementy diety oraz tyby i owoce morza (fot. Shutterstock)
Ponad połowa konsumentów w Polsce spodziewa się w ciągu najbliższych sześciu miesięcy zwiększyć wydatki na świeże owoce i warzywa. Jednocześnie prawie co czwarty planuje zmniejszyć środki przeznaczane na zakup czerwonego mięsa. Eksperci ze Startegy& wyjaśniają, o czym to świadczy.

Prognozy wielkości wydatków w sklepach spożywczych zawarte w najnowszym badaniu Strategy& zatytułowanym "Optymizm tylko tam, gdzie niska cena. Postawy i zachowania zakupowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 10:33
StoryEditor
Aldi wprowadza do sklepów w Polsce własną markę coli. Będzie hit?
Sieć Aldi wprowadza do swoich polskich placówek napoje Cola River i Cola River Zero (fot. Bartek Kaszuba)
Sieć Aldi wprowadza do swoich polskich placówek napoje Cola River i Cola River Zero. Dla niewtajemniczonych – marka własna River jest obecna na rynku już ponad 50 lat. Mimo, że cieszy się ona niemal kultowym statusem w Niemczech, jak dotąd nie była dostępna w Polsce.

Cola River zadebiutowała na rynku w 1974 r. Wtedy jeszcze klienci kupowali ją w szklanej butelce. Natomiast w połowie lat 80 pojawiła się wersja w puszce, którą też spotkało kil...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 17:32