14.04.2021 / 13:21
StoryEditor

Amerykańska sieć wprowadza bezkontaktowe zakupy

Marriott International uruchomiła kioski typu grab-and-go (Marriott International)
Marriott International ogłosił debiut pilotażowego programu bezstykowych kiosków, a także wprowadzenie koncepcji bezkontaktowych sklepów typu „grab-and-go”. Nowe programy pilotażowe są wdrażane w wybranych hotelach i maja na celu podniesie zaufania podróżnych.

Dwa obiekty sieci w stanie Maryland w USA mają szansę stać się przełomem w branży dzięki testowaniu nowej, pomysłowej, ale znanej koncepcji rynkowej. Ruszyły specjalne kioski ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 12:53
StoryEditor
Carrefour przeprowadzi zwolnienia pracowników w 10 miastach, ale 26 sklepów nie zamknie! Do 18 lutego centrala sieci ma się odnieść do postulatów związkowców
Carrefour mocno odchudza biznes w Polsce: będą zwolnienia grupowe i zmniejszenie powierzchni sklepów (fot. Veja/Shutterstock)

Na początku lutego sieć Carrefour Polska podała, że planuje zamknięcie i zmniejszenie powierzchni części sklepów. To oznacza zwolnienia grupowe nawet 340 osób. Związkowcy z zakładowej “Solidarności” zajęli stanowisko w tej sprawie. Jednocześnie nie prawdą okazały się doniesenia niektórych mediów dotyczące zamknięcia 26 sklepów.

29 stycznia przedstawiciele NSZZ Solidarność Carrefour Polska, podczas spotkania z pracodawcą, zostali poinformowani o planowanych zwolnieniach grupowych, które obejmą 26 skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 11:03
StoryEditor
Branża opakowaniowa stoi u progu dynamicznych zmian. Na co muszą się przygotować producenci, sieci handlowe i sektor FMCG?
Branża opakowaniowa stoi u progu dynamicznych zmian. Na co muszą się przygotować producenci, sieci handlowe i sektor FMCG? (fot. Shutterstock)

Branża opakowaniowa stoi przed rewolucją, wynikającą z unijnych regulacji oraz rosnących kosztów surowców i energii. W 2025 roku na producentów wpłynie szczególnie rozporządzenie PPWR (Packaging and Packaging Waste Regulation) oraz dyrektywa SUP (Single-Use Plastics Directive), które zaostrzają wymagania dotyczące recyklingu i eliminacji jednorazowych opakowań plastikowych.

Najważniejsze zmiany obejmują: redukcję odpadów opakowaniowych o 5 proc. do 2030 roku i o 15 proc. do 2040 roku; obowiązkowe stosowanie surowców z recyklingu w opakowaniach plas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 23:23