23.07.2022 / 10:02
StoryEditor

Ponad 60 proc. Polaków uważa, że firmy wykorzystują inflację do zwiększania marż i zysków [BADANIE]

Mężczyzna kupujący kosmetyki (fot. Shutterstock)
Polscy konsumenci oswoili się już z wpływem wojny w Ukrainie na ich codzienne życie - wynika z badania Deloitte Global State of Consumer Tracker przeprowadzonego pod koniec czerwca. O 3 p.p. spadł odsetek oceniających konsekwencje konfliktu zbrojnego wywołanego przez Rosję za bardzo poważne. Zarazem już co piąty ankietowany uważa te konsekwencje jedynie za umiarkowane.

Autorzy badania zauważają, że po kilku miesiącach wyraźnego uspokojenia, eksperci coraz częściej wspominają o kolejnej fali pandemii COVID-19, a w wielu krajach rośn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 10:52
StoryEditor
Krajowa Grupa Spożywcza szuka nowego prezesa. Z konkursu wykluczeni politycy
Leszek Świętochowski, p.o. prezesa Krajowej Grupy Spożywczej (fot. za: Facebook)

Zaledwie kilka dni temu p.o. prezesa Krajowej Grupy Spożywczej został Leszek Świętochowski z PSL, a KGS ogłasza konkurs na prezesa zarządu. Czy to oznacza, że polityk ludowców straci posadę?

Leszek Świętochowski zastąpił Marka Zagórskiego w fotelu prezesa Krajowej Grupy Spożywczej

Pod koniec marca doszło do trzęsienia ziemi w zarządzie Krajowej Grupy Spożywcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 18:01
StoryEditor
Karolina Zajdel-Pawlak, NielsenIQ: Spodziewamy się wzrostu rynku FMCG także w ujęciu wolumenowym [Retail Trends 2025]
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ wzięła udział w debacie ”Koniec prostych wzrostów. Nowa normalność w handlu FMG - scenariusze i wyzwania” na kongresie Retail Trends 2025 (fot. wiadmoscihandlowe.pl

Mimo umiarkowanego optymizmu konsumenckiego perspektywy rysujące się przed rynkiem FMCG są pozytwne - przekonywała Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ podczas debaty "Koniec prostych wzrostów. Nowa normalność w handlu FMG - scenariusze i wyzwania" na kongresie Retail Trends 2025. Co będzie napędzało rynek?

- Wartościowy wzrost rynku FMCG w 2025 r. przy takim poziomie inflacji jest absolutnie pewny - stwierdziła Karolina Zajdel-Pawlak, dodając, że wyniesie on od 4 do 5 proc. Co w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 12:08