22.11.2023 / 11:00
StoryEditor

Polacy nieco mniej narzekają na brak pieniędzy. Strategia silnego oszczędzania odejdzie do lamusa?

Dominika Grusznic-Drobińska, director marketing & consumer intelligence w GfK – an NIQ Company (fot. mat. pras.)
43 proc. Polaków uważa, że ich sytuacja finansowa jest gorsza niż rok temu. To wynik, który nie napawa optymizmem, ale jest jednak wyraźnie lepszy niż chociażby notowany w marcu, kiedy taki pogląd podzielało aż 53 proc. badanych. Spada także liczba osób, które w najbliższej przyszłości spodziewają się pogorszenia sytuacji finansowej – wynika z badania Current Consumer Mood przeprowadzonego przez GfK – An NIQ Company.

Minione dwa i pół roku to dla polskich konsumentów czas wielkiej próby – szczególnie w kontekście finansowym. Kryzys, wysoka inflacja oraz rosnące koszty utrzymania dotknęły wsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 16:09
StoryEditor
Duże przejęcie na rynku opakowań. Schumacher Packaging Polska sprzedany
Zakład Schumacher Packaging w Bydgoszczy (fot. Saica)

Grupa Saica z końcem października przejęła zakłady Schumacher Packaging w Polsce. Porozumienie obejmuje całą działalność niemieckiej firmy w Polsce, w tym dwie fabryki tektury falistej w Bydgoszczy i Wrocławiu, a także dwie papiernie w Grudziądzu i Myszkowie.

Wraz z przejęciem firmy Schumacher Packaging, Grupa Saica rozszerza swoją obecność w Polsce, zatrudniając ponad 1,5 tys. osób. Dzięki tej transakcji moce produkcyjne Saica wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 12:27
StoryEditor
Obecne otoczenie konkurencyjne w handlu detalicznym to nie zjawisko tymczasowe, ale nowa normalność [ANALITYCY]
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Nowe wyzwania w postaci ostrej konkurencji, z którymi muszą mierzyć się sieci handlowe w Polsce, stają się normą. Zdaniem analityków Trigon, obecna sytuacja na rynku to nie chwilowy trend, lecz trwała zmiana w strukturze konkurencyjnej.

- Nie postrzegamy obecnego środowiska konkurencyjnego jako tymczasowego zjawiska, lecz jako nową normalność – zauważają eksperci. Oznacza to, że firmy muszą dostosować swoje str...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 04:08