14.08.2024 / 12:53
StoryEditor

Szymon Mordasiewicz, CPS GfK: Na rynek FMCG wraca popyt. Konsument nie potrzebuje tylu promocji, ale i tak je dostanie

Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Consumer Panel Services GfK (fot. Łukasz Rawa)

Po sześciu miesiącach 2024 r. można śmiało stwierdzić, że na rynek FMCG wraca popyt. Po tym jak zeszły rok był drugim z rzędu zakończonym spadkiem wolumenu, to w pierwszej połowie bieżącego roku w końcu widzimy wzrost w zakupach polskich gospodarstw domowych. I jest to wzrost bardzo wyraźny. Wartość zakupów rośnie o 8 proc., a wolumen o 6 proc. Wracamy zatem do rosnącej konsumpcji – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Consumer Panel Services GfK.

Już od stycznia 2024 r. wskaźnik nastrojów konsumenckich utrzymuje się na plusie, co oznacza pozytywne nastawienie nabywców zarówno wobec swoich obecnych finansów, jak i oczeki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 16:21
StoryEditor
Gaëtan Pacton, CEO Profi Rom Food z Grupy Ahold Delhaize będzie gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie otwierającej
Gaëtan Pacton, Profi Rom Food

Gaëtan Pacton, dyrektor generalny rumuńskiej sieci Profi Rom Food z Grupy Ahold Delhaize zasiądzie w debacie otwierającej Kongres Retail Trends 2025. Będzie mówił o scenariuszach dla branży handlowej.

Pochodzący z Francji Gaëtan Pacton przyjechał do Rumunii pod koniec lat 90. jako student wydziału zarządzania. Odbył tam trzymiesięczne praktyki i podpisał partnerstwo z firmą H...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 11:53
StoryEditor
Spółka Profi jest już w nowych rękach. Custodia Capital zainwestowała w producenta marek Profi i JemyJemy
Krzysztof Stojanowski, prezes zarządu Profi SA (fot. mat.pras.)

Ostatniego dnia lutego fundusz inwestycyjny Custodia Capital zainwestował w Profi. Transakcja stanowi kolejny krok w realizacji długoterminowej strategii spółki będącej jednym z największych producentów pasztetów i zup w Polsce.

Firma Profi od lat rozwija się, a jej marki Profi i JemyJemy są liderami w swoich kategoriach. Swoją pozycję zawdzięcza m.in. inwestycjom i wdrażaniu nowych rozwiązań technol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 20:06