26.10.2023 / 17:20
StoryEditor

Rynek kawy i herbaty w Polsce. Który napój szybciej zdobywa popularność wśród konsumentów?

Paula WicikPaula Wicik
Pomimo rosnącego grona zwolenników marki własne mają jeszcze w kategoriach kawy i herbaty sporo do nadrobienia (fot. materiały prasowe)
Kawa i herbata niezmiennie cieszą się uznaniem w polskich domach. W ostatnim skumulowanym okresie rocznym (sierpień 2022-lipiec 2023) rynki te łącznie osiągnęły wartość 5,4 mld zł. Popularność obu tych napojów nie maleje, jednak to kawa zdobywa więcej nowych konsumentów.

Przyglądając się danym z lat 2022-2023 należy stwierdzić, że rynek kawy zwiększył swoją wartość o 18 proc., natomiast herbaty o 2,3 proc. Jest to w dużej mierze efekt cen, które...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 09:34
StoryEditor
Grupa Pepco z rekordowymi przychodami. Jak wyglądają plany rozwoju sieci Pepco i Dealz?
Stephan Borchert, prezes Pepco Group (fot. materiały prasowe)

Pepco Group przedstawiła wstępne wyniki za rok obrotowy, który zakończył się 30 września tego roku. Właściciel sieci dyskontowych Pepco, Poundland i Dealz odnotował rekordowe przychody, pomimo wyzwań na kluczowych rynkach.

Przychody Grupy Pepco wyniosły 6 167 mln euro, co oznacza wzrost o 10,2 proc. w ujęciu rok do roku. Największy wkład we wzrost miała sieć Pepco, której przychody wzrosły o 14,2,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2024 / 11:51
StoryEditor
Przed PGZ Kupiec ważna decyzja. Wiemy, nad czym zastanawia się zarząd
Marcin Bańka, prezes PGZ Kupiec (fot: mat.pras.)

Polska Grupa Zakupowa Kupiec kończy rok z wynikiem 416 sklepów, co oznacza, że w ciągu roku urosła o 28 placówek. Sieć stoi teraz przed dylematem: co dalej?

Grupa powstała w 2012 r., w opozycji do funkcjonujących wówczas rozwiązań sieciowych najczęściej prezentujących model, w którym franczyzodawca to hurtownia spożywcza, która częs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 08:17