05.09.2024 / 17:29
StoryEditor

Ponad połowa wizyt w sklepie stacjonarnym w centrum handlowym kończy się zakupem

(fot. Shutterstock)

Celem 88,5 proc. wizyt klientów w galeriach handlowych są tradycyjne zakupy - twierdzi Polska Rada Centrów Handlowych, powołując się na badanie zrealizowane na jej zlecenie przez GfK. W przypadku 10 proc. wizyt w centrach handlowych klienci łączą zakupy z zachowaniami omnikanałowymi, a tylko 1,5 proc. odwiedzin w "świątyniach handlu" służy wyłącznie realizacji zachowań omnikanałowych. Co to oznacza?

- Tradycyjne zakupy pozostają głównym powodem wizyt klientów w obiektach handlowych, istotna jest też skala łączenia zakupów z zachowaniami omnikanałowymi, ale sam odbiór czy zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 10:53
StoryEditor
Sztuczna inteligencja nawet w zamrażarkach. Jak Unilever optymalizuje sprzedaż lodów?
Lody Ben&Jerry‘s z portfolio Unilevera (fot. calimedia/Shutterstock)

Unilever firma posiadająca takie marki lodów jak Algida, Magnum, Carte d’Or i Ben&Jerry’s, szprycuje technologią swoje zamrażarki. Wykorzystuje do tego m.in. urządzenia do robienia i przechwytywania zdjęć oraz sztuczną inteligencję (AI) do ich analizy.

Firma zaznacza, że w swojej flocie zamrażarek posiada ponad 100 tys. takich, z których sprzedaż optymalizowana jest przez technologię i pomaga sprzedawcom detalicznym maks...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2024 / 10:54
StoryEditor
eZebra rozpoczęła nowy rozdział pod okiem Dino. Detalista podaje zysk drogerii internetowej
Dino zainwestowało w drogerię internetową Ezebra.pl (Shutterstock)

eZebra jest w tym roku na plusie. Z danych zamieszczonych w raporcie półrocznym Dino, współudziałowca drogerii internetowej wynika, że zysk netto spółki od daty przejęcia udziałów przez Dino wyniósł 825 tys. zł.

Dino zrealizowało przedwstępną warunkową umowę sprzedaży udziałów w eZebrze w dniu 3 kwietnia br. W jej wyniku detalista stał się właścicielem 72,22 proc. udziałów eZebra, a po ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. wrzesień 2024 17:29