24.03.2025 / 10:36
StoryEditor

Polacy już nie boją się inflacji. Wraca stabilizacja

Dla Polaków to zdrowie, a nie inflacja znów jest największą obawą (fot. Shutterstock)

Czego boją się Polacy? Dane ePsycholodzy.pl pokazują, że na pierwszych miejscach jest zdrowie swoich bliskich i własne. Dopiero trzecie miejsce zajęła inflacja. To odwrócenie trendu.

Polacy najbardziej boją się chorób swoich bliskich - taką odpowiedź wskazało 37,5 proc. badanych w raporcie “Bieżące lęki i obawy Polaków. Na drugim miejscu z wynikiem 33,6 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 11:06
StoryEditor
Biedronka 2024 w liczbach. Aktywność promocyjna, program lojalnościowy, marki własne, ekspansja i modernizacje sklepów
Na zdj. sklep sieci Biedronka w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Biedronka przy okazji prezentacji wyników finansowych za 2024 r. przedstawiła dane liczbowe, opisujące aktywność promocyjną, rozwój marki własnej oraz rozwój sieci sklepów i modernizacje istniejących placówek.

Lojalność i promocje

W 2024 r. program lojalnościowy Moja Biedronka miał ponad 20 mln aktywnych użytkowników, z czego ponad 13 mln korzystało z aplikacji mobilnej, a pozost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 14:28
StoryEditor
Unilever sprzedaje dostawcę roślinnych zamienników dla Burger King. Dlaczego Vivera zdecydowała się na przejęcie The Vegeterian Butcher?
Na zdj. biuro firmy Unilever (fot. BalazsSebok/Shutterstock)

Holenderski producent zamienników mięsa, Vivera, przejmuje swojego konkurenta – The Vegetarian Butcher – od Unilevera. Celem tego przejęcia jest stworzenie silnej kombinacji obu marek, która wzmocni ich pozycję na rynku.

Już w listopadzie ubiegłego roku Unilever ogłosił zamiar sprzedaży marki The Vegetarian Butcher. Decyzja ta wynikała z chęci skoncentrowania się na najmocniejszych brandach w po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. marzec 2025 10:36