04.02.2021 / 10:51
StoryEditor

ZM Silesia promują polską kuchnię

Pojedynek Smaku - akcja promocyjna marki Duda Nasze Polskie (materiały prasowe)
Czy stworzenie kampanii online, w której 16 influencerów rywalizuje ze sobą w kulinarnych potyczkach, jest możliwe? Oczywiście, że tak

Przekonuje o tym producent wędlin marki Duda Nasze Polskie, który 25 stycznia ruszył z akcją pod hasłem „Pojedynek Smaku”. Firma zaprosiła do współpracy topowych influencerów ku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 56% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 14:09
StoryEditor
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)fot. Merkus
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkusfot. Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkusfot. Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkusfot. Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkus, trójmiejska sieć sklepów założona i zarządzana przez braci Jacka i Marka Theusów, nieustannie ewoluuje. Firma stawia na jakość, wyjątkowe doświadczenia zakupowe i dostosowywanie przestrzeni handlowych do lokalnych rynków.

Założona w 1991 r. sieć Delikatesy Merkus posiada obecnie 13 sklepów w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Operator od samego początku koncentruje się na wysokiej jakości obsłudze oraz st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 12:12
StoryEditor
Polski konsument AD 2024 - jak kupuje, jaki ma stosunek do AI i czy wciąż obawia się inflacji? Wyniki nowego badania PwC
Trendy konsumenckie przychodzą i przemijają, ale cena nieustannie pozostaje najważniejszą kwestią dla klientów z Polski (fot. Shutterstock)
Dla konsumentów w Polsce najbardziej liczy się cena produktów. Są też otwarci na technologie, a najłatwiej dotrzeć do nich przez serwisy społecznościowe. To wnioski z najnowszego raportu opublikowanego przez Strategy& (PwC).

Z przeprowadzonego badania wynika, że największym zagrożeniem w oczach konsumentów jest inflacja (66 proc.) i to ona ma największy wpływ na decyzje dotyczące wydatków konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 08:23