Seledynowe worki na śmieci z praktycznymi uszami marki Anna Zaradna sprawdzą się w domu czy w biurze, ale także przy grillu i podczas prac porządkowych. Silnie wyczuwalna woń mięty skutecznie odstrasza owady i gryzonie, zapobiegając gromadzeniu się insektów oraz rozrywaniu worków przez myszy i szczury. Folia użyta do ich produkcji powstaje z przetworzonych odpadów i nadaje się do recyklingu.
- Kto powiedział, że worki na śmieci muszą być nudne? Kolorowe i pachnące miętą worki marki Anna Zaradna to propozycja wyjątkowa. Nie dość, że są w pełni ekologiczne (w całości powstają z materiałów pochodzących z recyklingu), to sprawiają, że codzienne obowiązki stają się przyjemniejsze. To fantastyczne, że konsumenci to zauważyli i docenili. Dziękujemy za przyznane złoto i ogromnie się z niego cieszymy! To wyróżnienie jest dla nas nagrodą za wykonaną pracę oraz zachętą do tworzenia kolejnych, ciekawych produktów, w kategorii, która jest nam najbliższa, czyli w artykułach gospodarstwa domowego mówi - Ewelina Oleszczuk-Żukiewicz, specjalista ds. marketingu, Stella Pack.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.