– W tym roku kupowałam różne serki Almette, w sumie łącznie z tym wygranym kodem zgłosiłam ich dwadzieścia, ale to Almette serek wiejski kremowy dał mi wygraną. Nie ukrywam, że na samym początku loterii byłam bardzo ciekawa, jak ten dom wygląda, dlatego obejrzałam zdjęcia i film w internecie, a potem postanowiłam wziąć udział w loterii. Od razu mi się spodobał, ale na żywo robi jeszcze większe wrażenie – powiedziała zwyciężczyni.
Drewniany ekoDOM, łączący klasyczny górski charakter z nowoczesnymi trendami wystroju wnętrz, znajduje się w najwyżej położonej miejscowości w Polsce – w Zębie – na wysokości 1013 m n.p.m. Świetnie wpisuje się w filozofię marki Almette, bazującej na takich wartościach, jak rodzina, natura i przyjemność. Osiedle domków Almette z roku na rok się rozrasta o kolejne górskie rezydencje, a do grona ich właścicieli dołączyła kolejna osoba. Obiekt ma charakter całoroczny. Składa się z salonu, dwóch sypialni, łazienki oraz kuchni. Jest także ekologiczny, energooszczędny i inteligentny. Wieloma funkcjami, takimi jak oświetlenie i ogrzewanie w pomieszczeniach, można sterować za pomocą smartfona. Na dachu zainstalowano panele fotowoltaiczne, a w środku kominek z płaszczem wodnym.
EkoDOM Almette został w pełni wyposażony zarówno w sprzęt AGD i RTV oraz drobne dodatki, np. sztućce czy ręczniki. Ponadto ma on ogrodową strefę wypoczynkową, zaprojektowaną z myślą o komforcie i funkcjonalności przez cały rok. Posiada otwierany i zamykany dach, dekoracyjny kominek gazowy oraz wiszący fotel i duży narożnik, na którym wygodnie usiądzie cała rodzina, by podziwiać zapierający dech widok na panoramę Tatr. Nagroda wydaje się idealnie trafiać w gust tegorocznej laureatki.
– Najlepiej odprężam się czytając książki i już nie mogę się doczekać, kiedy będę to robić w mojej własnej strefie relaksu pod chmurką – powiedziała pani Dagmara.
Podczas przekazywania aktu notarialnego głos zabrał także Maciej Tomaszewski, prezes Hochland Polska:
– Jestem dumny z tego, że udało nam się stworzyć loterię, która na stałe wpisała się w kalendarze naszych klientów oraz, przede wszystkim, konsumentów. Co więcej, ekoDOM Almette z roku na rok, a to już przecież dziewiąta edycja, cieszy się coraz większą popularnością. W tym roku zanotowaliśmy najwięcej zgłoszeń w historii. Świat marki Almette to rodzina, natura i przyjemność, a domek Almette w Tatrach to kwintesencja przyjemności, jaką daje obcowanie z przyrodą w tak pięknym miejscu. Co więcej, wielką przyjemnością jest dla nas to, że możemy spełniać marzenia naszych konsumentów i być świadkami tak wielu wzruszeń i emocji.
Jak podkreślił prezes Maciej Tomaszewski, Wielka Loteria Almette na stałe wpisała się w kalendarze wszystkich konsumentów i miłośników serka Almette. Dlatego marka ma zamiar kontynuować tę akcję i już teraz zapraszamy do wzięcia udziału w jubileuszowej, dziesiątej edycji, która odbędzie się w 2025 roku.