03.11.2022 / 17:05
StoryEditor

W drogeriach DM zaczęły się już święta. Sieć chce zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów

Niemiecka sieć DM Drogerie Markt ma jak na razie w Polsce trzy placówki stacjonarne. Wszystkie zlokalizowane są w woj. dolnośląskim
Drogeria DM startuje z kampanią świąteczną, która potrwa aż do 26 grudnia. Obejmie ona działania w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych i odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech. Jej celem jest umacnianie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży asortymentu świątecznego oraz pozyskanie nowych klientów.

Kampania startuje od 3 listopada, pod hasłem Odkryj magię Twoich małych chwil radości. Sieć DM chce przyciągać klientów m.in. kosmetycznymi kalendarzami adwentowymi z produkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.12.2024 / 09:56
StoryEditor
Sieć Moya przekroczyła barierę 500 stacji paliw w Polsce. "To efekt ciężkiej pracy całego zespołu"
Stacja paliw  MOYA (fot. materiały prasowe)

Sieć Moya liczy już 500 stacji paliw w naszym kraju. Marka zarządzana przez firmę Anwim S.A. istnieje na rodzimym rynku od 15 lat, konsekwentnie rozwijając swoją działalność. - Pół tysiąca punktów Moya na mapie całej Polski to efekt ciężkiej pracy całego zespołu i naszych partnerów franczyzowych - podkreśla Rafał Pietrasina, Prezes Zarządu Anwim S.A.

Moya zadebiutowała na krajowym rynku w 2009 roku, kiedy to otworzyła pierwszą stację paliw w Mińsku Mazowieckim. W ciągu 15 lat, marka zarządzana przez firmę Anwim S.A. rosła w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.12.2024 / 19:28
StoryEditor
Wojna cenowa dyskontów mocno uderzyła w wyniki hurtowni. Czy sektor ma szansę na wzrost w 2025 r.?

Sytuacja finansowa firm hurtowych w III kw. 2024 r. pozostała słaba, choć zakończył się okres ujemnej dynamiki rocznej przychodów. Przychody zwiększyły się o 2,8 proc. r/r (vs -5,6 proc. r/r w II kw. 2024 r.), co przy inflacji przekraczającej 4 proc. r/r oznaczało realny spadek sprzedaży. Jak radzą sobie hurtownie spożywcze, budowlane i oferujące elektronikę użytkową?

Wzrost kosztów o 4,5 proc. r/r przyczynił się do silnego obniżenia wyniku finansowego firm hurtowych (-37,7 proc. r/r) oraz spadku ich rentowności. Jak wskazują eksperci PKO BP ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. styczeń 2025 20:02