14.06.2018 / 07:00
StoryEditor

Tymbark połączył piłkarzy

(fot. mat. prasowe)
Trzy dni trwał pobyt zwycięzców XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” w Warszawie. Dziewczęta z Beniaminka Krosno (kategoria U-10) i UKS SMS Łódź (U-12) oraz chłopcy z Akademii Młodych Orłów z Rzeszowa (U-10) i Szkoły Podstawowej nr 7 z Koszalina (U-12) mieli okazję obejrzeć z trybun PGE Narodowego towarzyski mecz reprezentacji Polski z Litwą, a także uczestniczyć w spotkaniu z podopiecznymi Adama Nawałki.

40 dni upłynęło od Wielkiego Finału XVIII edycji największych piłkarskich rozgrywek dla dzieci w Europie. W niedzielę drużyny, które 2 maja święciły triumf na PGE Narodowym, wró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 14:38
StoryEditor
Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół

Segment detaliczny Grupy Eurocash zanotował największy spadek w trzecim kwartale tego roku. Najgorzej było w przypadku sklepów własnych i partnerskich.

Sprzedaż segmentu „Hurt” Eurocashu w trzecim kwartale tego roku zmniejszyła się o 0,9 proc. do poziomu 6,13 mld zł. To „zasługa” głównie wyraźnych spadków sprzedaży formatu cash...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 13:16
StoryEditor
Krakowski Kredens robi wielki come-back! Nowy sklep internetowy i powrót do otwierania placówek stacjonarnych
Na zdj. sklep sieci Krakowski Kredens (fot. Sorbis/Shutterstock)

Marka Krakowski Kredens chce wrócić na poważnie na handlową mapę Polski. W listopadzie uruchomi e-sklep, a na 2025 r. planuje otwarcia sklepów stacjonarnych. Pierwsza z takich placówek ruszy najprawdopodobniej w pierwszej połowie przyszłego roku.

Przypomnijmy, że Krakowski Kredens to marka sklepów i produktów spożywczych dawniej należąca do sieci Alma Market (upadłej w 2017 r.). Latem 2023 r. została sprzedana za 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 01:14