21.08.2022 / 12:42
StoryEditor

TikTok pozwala budować zasięgi. Korzysta z niego handel i branża FMCG

TikTok (Shutterstock)
Jak wynika z analizy firmy SentiOne, żadne medium społecznościowe nie generuje obecnie tak szybkiego przyrostu liczby obserwujących, jak TikTok. Wśród 10 największych polskich kont firmowych od maja do sierpnia tego roku wyniósł on średnio aż 26 procent. Zyskiwały też te, należące do firm z sektora handlu i FMCG.

Wśród największych kont na polskim TikToku największy przyrost liczby obserwujących w ciągu ostatnich 3 miesięcy – aż 127 proc. – odnotowało polskie konto Xiaomi. Na drug...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 11:03
StoryEditor
Prawie trzy czwarte Polaków zamierza oszczędzać na świętach. Jaki mają sposób?

Aż 72 proc. respondentów w badaniu platformy Moja Gazetka podkreśla, że chce oszczędzać na świętach. Skupią się zwłaszcza na poszukiwaniu promocji.

Blisko 82 proc. konsumentów zamierza oszczędzać, szukając promocji. W zeszłym roku ten odsetek wynosił 77,4 proc. konsumentów. Na drugim miejscu znalazło się kupowanie mniejsze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.12.2024 / 09:56
StoryEditor
Sieć Moya przekroczyła barierę 500 stacji paliw w Polsce. "To efekt ciężkiej pracy całego zespołu"
Stacja paliw  MOYA (fot. materiały prasowe)

Sieć Moya liczy już 500 stacji paliw w naszym kraju. Marka zarządzana przez firmę Anwim S.A. istnieje na rodzimym rynku od 15 lat, konsekwentnie rozwijając swoją działalność. - Pół tysiąca punktów Moya na mapie całej Polski to efekt ciężkiej pracy całego zespołu i naszych partnerów franczyzowych - podkreśla Rafał Pietrasina, Prezes Zarządu Anwim S.A.

Moya zadebiutowała na krajowym rynku w 2009 roku, kiedy to otworzyła pierwszą stację paliw w Mińsku Mazowieckim. W ciągu 15 lat, marka zarządzana przez firmę Anwim S.A. rosła w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. styczeń 2025 20:25