Straszne i kwaśne! Cukierki Sour Madness to kolorowe czaszki, które za sprawą Focus Nation przejęły Tik Toka w halloween! Kreatywny konkurs na najciekawszy zombie dance skierowany do młodej grupy docelowej (13-17 lat) wspierany jest przez grupę influencerów: sebastiankowalczykkk, kowalscy_, twinsstyle, po prostu_austin, krystianzietkowski, którzy wykonali zadanie konkursowe oraz zachęcają fanów innych do udziału.
Wszystkie elementy, kreacja, język, atrakcyjne nagrody w konkursie w prosty i oryginalny sposób odzwierciedlają zarówno świat młodych, jak i klimat słodyczy Sour Madness. Dowodem na to są stworzone przez Focus Nation kreacje: koncept i key visual, posty fb/ig, animacja promującą konkurs 6/17 sek, landing page konkursowy.
Cała akcja wspierana jest kampanią mediową: na tiktoku, fb/ig oraz youtubie.
Zachęcamy do udziału w akcji!
____________________________________________________________
polska agencja reklamowa 360, która od ponad 20 lat dostarcza swoim Klientom rozwiązania z efektem WOW. Blisko 50-osobowy zespół pracuje dla topowych, polskich i międzynarodowych marek, m.in. Brown-Forman, Mastercard, Krosno Glass, INGKA Centres, Bank BNP Paribas, Dell Technologies, PZU… Focus Nation stawia na partnerskie relacje oraz długoterminową i kompleksową współpracę, traktując Klientów indywidualnie, by kompleksowo wspierać realizację ich celów.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Szlaska
Communication & PR Director
IF Nation Group/Focus Nation/Imagine Nation/Moonsteps
mobile: 536-140-040
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.